Probleem opstarten iTunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Retuobak

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2007
Berichten
90
Goedenavond,

Na jarenlang probleemloos gebruik van het programma, begint deze nu strubbelingen te vertonen. Bij het opstarten geeft windows een foutmelding, er zou een bepaald bestand kapot zijn.. De map waar dit bestand in staat is overigens ook niet te openen, hij geeft daar ook een foutmelding.. Uiteindelijk start iTunes wel op maar dit gebeurt met de mededeling "Welkom bij iTunes" (Alsof het programma voor de eerste keer geopend wordt..). Ik heb een printscreen gemaakt van de foutmelding en deze als bijlage bij mijn vraag gezet..

Ik hoop dat jullie met een oplossing kunnen komen!

Tnx!:thumb:
 

Bijlagen

  • Probleem.jpg
    Probleem.jpg
    87,9 KB · Weergaven: 51
verwijder programma > doe scan voor ongebruikte registersleutels > verwijder deze > reboot > installeer itunes

Byee VRC
 
Thanks, hoe gaat dat scannen en verwijderen van registersleutels?
 
Thanks, hoe gaat dat scannen en verwijderen van registersleutels?

Dit kan door middel van register applicaties.
Je doet dit door te scannen en te verwijderen.
Er zijn en zoveel op internet te vinden
Kgebruik zelf free eusing registry cleaner en ccleaner.
Kzou zeggen probeer het met ccleaner.
Links staat er iets van register. Heb nu geen pc bij de hand dus kan ff niet kijken wat het is.

ccleaner stappen :
Downloaden > installeren > opstarten > linkerkant een knop van registry ofzo > erop klikken > knopje scannen > w8en tot scan compleet is > klikken rechtsonder op knop euihm ff uit hoof herstellen of verwijderen > vervolgens vraagt ie voor backup > kzou we'll aanraden deze aan te maken > sla dit ergens op > en klik dan alles verwijderen

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=3339173#post3339173
 
Hmm het heeft niet geholpen.. Heb scan uitgevoerd en het programma opnieuw geïnstalleerd.. De eerste keer dat het programma opende was de foutmelding er niet.. Maar toen ik het programma afsloot en weer opnieuw opstartte was de foutmelding er weer..
 
info : http://en.wikipedia.org/wiki/CHKDSK

start > uitvoeren > 'cmd' (je krijgt dan een ms-dos scherm en tik hier commando in en druk op enter

Commando :
Code:
chkdsk /r

waarschijnlijk wordt je gevraagd om pc opnieuw te starten enz.. klik dan j/y ;)

Byee VRC

mmm.. er staat dat ik niet gemachtigd ben om dit te doen en dat ik dit 'hulpprogramma uit dien te voeren met de benodigde bevoegdheden' lukt niet dus!
 
mmm.. er staat dat ik niet gemachtigd ben om dit te doen en dat ik dit 'hulpprogramma uit dien te voeren met de benodigde bevoegdheden' lukt niet dus!

inloggen met admin rechten ;)
 

zijn er verder nog mogelijkheden? Ik kon me wel nog iets herinneren:
Hij doet het niet meer sinds ik een update gedownload heb en direct daarna heb ik een programma (voor XP) geïnstalleerd wat het (met moeite) op mijn windows 7 deed. Er lijken sindsdien iets andere instellingen op mijn PC te staan dan daarvoor. Misschien dat dit er mee te maken kan hebben???
Jonas
 
dat zou best goed mogelijk kunnen zijn.
deinstalleer deze update ;) en probeer het opnieuw ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan