probleem opstarten svchost.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

rfs

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2008
Berichten
15
Mijn computer loopt bij het opstarten vast. Foutmelding in svchost.exe op 0x7c918fea. Waarschijnlijk moet ik nu via de veilige modus XP in. Maar dan? Hoe krijg ik dit opgelost?
 
Ik zou het eerlijk gezegt niet weten, maar probeer die file is op te zoeken via de functie zoeken en anders bekijk je register effe door als je zoon registerkey ervan vind en verwijder het , maak wel een backup van het bestand:thumb:

wat je beter kan doen denk ik voordat dalijk je hele windows vast loopt het bestand opzoeken en effe dat bestand uploaden op dit webbie dat ik het kan zien, misschien heeft het alleen wat aanpassingen nodig . Wat ook misss handig is als je het bestand heb in Windows vermeldt effe war die staat, dan zoek ik hem op waar die staat in mijn windows en load ik hem op en moet je hem over jou svc host gooien:p
 
je kan gewoon ook eens systeemherstel proberen in de veilige modus dan als je daar in zou geraken
 
Okay, ik krijg nu, na systeemherstel, mijn computer weer aan de gang. Maar ik blijf die melding krijgen bij het opstarten. Ergens is dus nog steeds iets niet okay. Hoe krijg ik deze melding weg?

Bedankt alvast,

Renske
 
dus de computer start dus terug goed op maar je krijgt nog een melding dat svchost.exe niet meer werkt?

scan eens op (superanti)spyware en virussen
 
Gedaan. Een hoop **** verwijderd, maar de melding blijft!
 
wel dan zou ik je doorverwijzen naar dit, want hier mogen helaas geen hijackthis logjes geplaatst worden
 
Opgelost! Jelpot en anderen bedankt! Ik heb via info van de aangegeven site gevonden dat middels systeembeheer en services een actie uitgeschakeld moet worden, waardoor de melding wegblijft! Fijn zo.

Nogmaals bedankt!

Renske
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan