My name here
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 mei 2002
Ik heb een probleem met het opstarten. Gisteren heb ik Windows XP opnieuw geinstalleerd, maar nu telkens als ik de computer opstart dan gaat het opstarten goed, totdat ik aankom bij het punt waar het scherm met 'welcome' moet staan. Er komt dan een zwart scherm dat niet meer weggaat. Er staan geen foutmeldingen.
Ik heb niks veranderd aan de hardware, alleen had ik de videokaart veranderd, maar omdat de nieuwe niet wilde werken met mijn moederbord zette ik de oude videokaart er weer terug in. Als vorige installatie had ik gewoon Windows XP, dat werkte goed.
Ik heb een AMD athlon 1.8 GHz processor, 512 DDR ram, een nVidia GF 2 MX 400 32 MB ram en een DFI moederbord.
Wat moet ik doen om dit probleem te verhelpen?
Ik heb niks veranderd aan de hardware, alleen had ik de videokaart veranderd, maar omdat de nieuwe niet wilde werken met mijn moederbord zette ik de oude videokaart er weer terug in. Als vorige installatie had ik gewoon Windows XP, dat werkte goed.
Ik heb een AMD athlon 1.8 GHz processor, 512 DDR ram, een nVidia GF 2 MX 400 32 MB ram en een DFI moederbord.
Wat moet ik doen om dit probleem te verhelpen?
Laatst bewerkt: