Probleem opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

My name here

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2002
Ik heb een probleem met het opstarten. Gisteren heb ik Windows XP opnieuw geinstalleerd, maar nu telkens als ik de computer opstart dan gaat het opstarten goed, totdat ik aankom bij het punt waar het scherm met 'welcome' moet staan. Er komt dan een zwart scherm dat niet meer weggaat. Er staan geen foutmeldingen.

Ik heb niks veranderd aan de hardware, alleen had ik de videokaart veranderd, maar omdat de nieuwe niet wilde werken met mijn moederbord zette ik de oude videokaart er weer terug in. Als vorige installatie had ik gewoon Windows XP, dat werkte goed.

Ik heb een AMD athlon 1.8 GHz processor, 512 DDR ram, een nVidia GF 2 MX 400 32 MB ram en een DFI moederbord.

Wat moet ik doen om dit probleem te verhelpen?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Het lijkt toch te zijn onstaan nadat de kast is geopend.
Controleer alle kaarten en connectoren nog eens.
Heb je de juiste drivers voor de "oude" kaart weer terug gezet?

Welke "nieuwe" kaart wilde niet werken met welk MoBo?

Grtzzz.

heb je windows update geprobeerd zijn er nieuwe stuurprogramma's van die videokaart te vinden?

of kun je echt niks zien dan zul je de laatst geinstalleerde software (de drivers van de videokaart dus) moeten kunnen verwijderen in veilige modus en opnieuw installeren...( met opnieuw installeren dan in normaal modus)

De nieuwste drivers zijn geinstalleerd, en ik heb net alles nagelopen, er zijn geen fouten in de computer hardware-wise. De nieuwe kaart is een Millenium Silver GF 4 TI 4200 8x agp. Het moederbord is een DFI AD 75 Athlon.

****. Net de videokaart gedeinstalleerd en nu werkt de computer weer goed. Heel erg bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan