probleem pain shop pro 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

rietvinkje

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
hallo allemaal
ik heb zojuist pain shop pro 9 van deze site
http://downloads.vnunet.nl/download/graphics/paint+shop+pro/_579.html
gedounlaod er staat duidelijk bij dat hij gratis is............en heb ook van andere mensen gehoord dat het bij hun wel werkt.maar ik probeer van alles,maar als ik hem op mijn com heb staan.komt de volgende melding :
U TIJD IS OM
UW PROEFVERSIE IS VERLOPEN
hoe kan ik het anders doen om het te kunnen gebruiken,wand die mensen die ik heb gesproken gebuiken hem al een tijdje en doe ik het prezies zo als hun het ook hebben gedaan.
WAT DOE IK VERKEERT WILLEN JULLIE MIJN A.U.B HELPEN DIT PROBLEEM OP TE LOSSEN.
gr rietvinkje

Paint Shop Pro is niet gratis, daarom ...................

Bij "iets gratis downloaden" hoort de "gratis" bij het downloaden en niet bij het "iets"... wat wil zeggen dat je het wel gratis kan downloaden, maar niet dat het programma zelf gratis is. Zeker Paint Shop Pro niet.

Die mensen zitten vast in een trialperiode te werken en binnenkort zal hun versie het ook niet meer doen. Bij jou kan het zijn dat het programma reeds gebruikt is ooit. Hierdoor werken nieuwe demoversies van het begin al niet meer.

James :)

er is nog een erg goed gratis programma...
dat is best nieuw en heet Gimp....
(ik heb het niet maar ik hoor er alleen maar positief over.)

choosewisely zei:
er is nog een erg goed gratis programma...
dat is best nieuw en heet Gimp....
(ik heb het niet maar ik hoor er alleen maar positief over.)
Dat is inderdaad ook een prima gratis programma, al is het wat moeilijker om ermee te leren werken dan met PSP of PhotoPlus.
Maar zo nieuw is het niet, hoor. ;) De eerste bètaversie kwam 10 jaar geleden al uit.
In de tussentijd is het programma enorm uitgebreid.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan