probleem pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

franssen00

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2006
Hallo ik heb een Probleem met mijn grafishe kaart.
als ik een spel speel zoals: moh airborn,call of duty 4 ,need for speed pro street enzo ...
in de filmpjes van de games en in het spel zelf zijn de frames zowat traag dus bijvoorbeeld als je snel beweegt of in een filmpje iets rap beweegt komen er zo van die doorzichtige strepen door het scherm even.
ik heb de laatste nieuwe drivers het gaat om een Nvidia 8600Gt 256mb
had al nieuwe voeding gekocht , andere harde schijf , meer geheugen maar niets helpt?
wat kan dit zijn

amd 64bit x2 dual core 5000+
2gig geheugen 800mgz ddr2
500gb harde schijf seagate
windows vista ultimate
Nvidia 8600gt 256mb 540mgz
voeding Be quit 550wat

in xp heb ik hetzelfde probleem
en niets overgeclockt
heb ook al andere drivers geprobeerd zelfs de nieuwste beta drivers
heb ook al op low geprobeerd ofzo en heb ik dit nog steeds
in het spel mafia had ik dit veel dat het veel schokte maar in de nieuwe games is het meer doorzichtbare strepen

Het klinkt alsof je videokaart stuk is, kan je een screenshot maken en plaatsen?

Die mening heb ik ook, ik had die strepen al alleen met windows draaien.nieuwe videokaart erin en alles was weg.

Kun je misschien even van iemand een videokaart lenen? Dan weet je het zeker.

kan niet video kaart is misschien 4 weken oud
en het zijn niet strepen geen gekleurde of blokjes het is gwn soms in filmpjes zo even een doorzichtige streep of met snel bewegen.
met mijn nvidia 6600gt heb ik dit ook in de zelfde games normaal
want in windows ,film kijken enzovoort heb ik geen enkel probleem werkt perfect

Wie zegt dat een kaart van 4 weken niet stuk kan zijn???

Lees het verhaal van Raja77 eens hier, had zo zelfde kaart en kapot gekocht dus dat is niks geks.

als de kaart zou kapot geweest zijn zou die in windows ook raar doen niet allemaal rare strepen enzo aleen in games bij snelle bewegingen doorzichtbare strepen soms voor de rest geen problemen me

Met games draait de kaart op volle toeren en wordt hij volledig belast, vaak wordt de kaart dan ook heel heet, dan zie je ook vaak dit soort problemen.
Met normaal windows gebruik heb je soms nergens last van, ook afspelen van films is voor een videokaart niet belastend, dus zul je hier niks mee merken.

Met games draait de kaart op volle toeren en wordt hij volledig belast, vaak wordt de kaart dan ook heel heet, dan zie je ook vaak dit soort problemen.
Met normaal windows gebruik heb je soms nergens last van, ook afspelen van films is voor een videokaart niet belastend, dus zul je hier niks mee merken.

Ja klopt, heeft een vriend van mij ook ervaren. Kon zowat alles doen maar gamen... homaar. Oorzaak: videokaart naar de knoppen. Dus terug naar de winkel met dat ding!

Groetjes,
René

ik weet precies wat je bedoeld man...
ik heb precies hetzelfde. Het is niet dat het me echt dood ergerd, meestal gaat t wel netjes soepel... het beeld hapert niet, maar bij rappe bewegingen streept het beeld voor 1 frame. Dit is onmogelijk vast te leggen, iemand moet toch weten wat hij bedoeld?

ik heb zelf een 8600 GT 512mb, en ook ik heb hier last van. Een filmpje van een spel moet voor zo'n kaart toch geen probleem zijn? Zoals al werd gezegd, vooral bij flitsende beelden en scenes waarin veel gebeurd komt er af en toe in slechts 1 frame een horizontale streep door het beeld waardoor het lijkt alsof het beeld boven en beneden de streep verdeeld is. Ik zal eens kijken of ik het op kan nemen, misschien dat het dan wat duidelijker is.

Maar franssen, ik snap precies waar je het over hebt, ik zoek ook en oplossing, en tot nu toe lijkt die er niet te zijn. 2 vrienden van me hebben dit ook, en ik kan me niet voorstellen dat wij de enige zijn

check de streep onder de koplampen... dit gebeurd dus af en toe in 1 frame, dat kan je best gaan irriteren...

Laatst bewerkt:
ja ik heb nu ondertussen een Ati radeon HD 3780 512mb gekocht en heb ik dit ook maar toch loopt crysis soepel op high en verry high

ow haha dit is alweer een maand geleden :P dat had ik even niet gezien... maar kijk mijn vorige post even ok? is dit wat je bedoelde?

jep heb dat bij sommige games nu maar maar het is zo een doorzichtbare streep eht vervelend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan