Als ik vanuit Photoshop CS3 op papierformaat 13x18cm met genoemde printer een afdruk wil maken zonder witte randjes krijg ik dat niet voor elkaar, ondanks dat ik "fit to page" heb aangevinkt. Bovendien zijn de witte randjes niet gelijkmatig van breedte, ondanks dat ik "gecentreerd" aangegeven heb.
Ik heb de helpdesk van Canon gebeld. Het enige wat ze daarop te zeggen hebben is dat het wel aan Photoshop zal liggen. Dat ik het beste met een microsoft programma kan printen, zoals bijv. Word.
Ik kan me niet voorstellen dat de combinatie van een speciale foto-printer en photoshop niet perfect zou kunnen werken. En het lijkt me niet logisch om word te gebruiken voor het afdrukken van foto's.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Vriendelijke groet
Marij
Ik heb de helpdesk van Canon gebeld. Het enige wat ze daarop te zeggen hebben is dat het wel aan Photoshop zal liggen. Dat ik het beste met een microsoft programma kan printen, zoals bijv. Word.
Ik kan me niet voorstellen dat de combinatie van een speciale foto-printer en photoshop niet perfect zou kunnen werken. En het lijkt me niet logisch om word te gebruiken voor het afdrukken van foto's.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Vriendelijke groet
Marij