Probleem Radmin 3.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kersje

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2004
Hallo,

Ik heb een probleempje met deze software. Via de viewer op de laptop geeft hij aan dat hij niet kan connecten. Het volgende heb ik gedaan:

Op de server radmin server geinstalleerd en de laptop radmin viewer... port 4899 open gezet

ik dacht dat ik zo wel klaar was maar blijkbaar niet -_- wat mis ik hier?

BVD

Indien mogelijk, poort 4899 ook ingesteld in het programma?

En in de router staat de poort dus ook open?

Moet de laptop ook niet in dezelfde werkgroep/domein zitten als de server?

zowel laptop als server zitten op werkgroep MSHOME dus dat is al goed... heb net nog is gecheckt via een website, blijkt dat port NIET open is... ik heb nu met alle 3 geprobeerd, TCP , UDP en TCP/UDP

wat is de goede?

Heb trouwens ook geprobeerd op server te runnen op laptop(vista) kan hem helemaal niet opstarten, volgens de website zou 3.0 wel moeten werken met vista, maar dat even ter zijde :P

oeee probleem opgelost... windows firewall stond nog aan op server :mad:

Laat die firewall maar aan staan. Dat is wel zo veilig. Voeg wel de gebruikte poort toe aan de toegestane verbindingen in de firewall.

port forwarden werkt niet... heb op alle manieren gepobeerd te forwarden... tcp/ucp tcp en udp alleen, geen van alle werkt, alleen windows firewall uit werkt wel :S moet maars ff een firewall software vinden, weet je toevallig een goeie behalve zonealarm? ik vind die egt niet :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan