Probleem Rampage II Extreme software en Windows7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Golem6

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2008
Hallo,

Bij het installeren van W7 wil ik mijn dvd van asus moederbord Rampage II extreme
installeren met alle software die hierop staan, maar hij geeft een foutmelding aan dat dit
OS (W7) dit niet ondersteunt, wie heeft dit probleem ook gehad, en kunnen jullie mij hier in adviseren/helpen

Gr,
Gollem6:rolleyes:

Nieuwe drivers van de asus site afhalen al geprobeerd?

Dat is wel een goede tip, ik ga het meteen doen ..kom erop terug:confused:

Helaas geen succes, Wat heb ik gedaan nl. biosgeupdate, software gedownload en geprobeert te installeren kreeg toen fout melding "Does not support this OS WNT-6.1P-64-MCE.

Wie o wie kan me hiermee helpen?

Gr.
Golem6:o

ook nhiet rechte muis knop en compatibiliteit als vista?

Gebruik je de 32 of 64 bits versie van Win 7?

Wel eerst de juiste chipset drivers van de Asus site gehaald en geinstalleerd?

Gebruik je de 32 of 64 bits versie van Win 7?

Wel eerst de juiste chipset drivers van de Asus site gehaald en geinstalleerd?

Heb inderdaad alles eerst gedownload van Asus en bij het installeren hiervan krijg weer die error te zien, wel een beetje raar dat ik de moederbord dvd niet kan install. zoals bij vista x64,

en yes het gaat om windows7 x64
Daarbij gaat het bij Vista x64 automatich naar de map Programma Filis (x86)

Gr,
Golem6

http://be.asus.com/product.aspx?P_ID=W7i5W4Pw4fH22Mih&content=download
Da's de link naar je moederbord ( lijkt me ? ) Hier vind je alle drivers die normaal ook op je DVD staan. Als deze drivers niet werken , lijkt het erop dat er toch ergens anders iets in zit...

Hoi Jorenvos,
dat klopt niet helemaal de drivers op de dvd zijn naar mijn menig alleen geschikt voor Vista
en dus werken ze niet met Windows7 laat niet staan dat ik dit niet heb uitgeprobeerd,
de fout melding blijft hierdoor terug komen, windows7 installeerd automatisch de juiste drivers hiervoor, als ik dan de overige drivers(software) wil install. die van de asus site hebt gehaald krijg ik weer dei foutmelding : Does not supprt this OS WNT-6.1P-64-MCE.
Toch harstikke bedankt voor het meedenken in dit probleem.

Gr.
Golem6:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan