probleem rundll32.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

bjk1903

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 aug 2006
hallo,
ik heb vandaag nod 32 antivirus system gedownload en blijkbaar vormt rundll32.exe een probleem
hierdoor kan ik software bij configuratiescherm niet openen
kweet ni wat ik moet doen ,ik wil het antivirus systeem verwijderen maar kan software iet openen
kan er iemand mij helpen ?
hoop dat ik mijn pc niet opnieuw moet formateren want ik heb het al vaak moeten doen de laatste tijd :s

alvast bedank !

hoe weet jij zo zeker dat rundll32 de boosdoener is.

rundll32.exe

ik zit met t zelfde probleem....ik kan configuratie scherm wel openen, maar software openen kan niet...........ik heb norton internet security 2005 maar deze is na dit probleem erop gegooid....misschien dat 1 of andere virus de boosdoener zou zijn........heeft niets geholpen........ik heb t nog steeds.........wie weet er een antwoord???????????

ik zit met t zelfde probleem....ik kan configuratie scherm wel openen, maar software openen kan niet...........ik heb norton internet security 2005 maar deze is na dit probleem erop gegooid....misschien dat 1 of andere virus de boosdoener zou zijn........heeft niets geholpen........ik heb t nog steeds.........wie weet er een antwoord???????????

Heb je gebruiker wel administrator rechten?

hoe bedoel je gebruiker .....administrator rechten.....ik ben niet zo n ster in dit vlak

ik heb dit probleem sinds gisteren, en daarvoor deed ie perfect

Misschien kan je een herstelpunt van een paar dagen terug laden.

kan niet ik had systeemhertel uit staan...oen he?
Bij t proberen te openen van software geeft ie aan dat t door een ander programma in gebruik is. Ik heb geprobeert in veilige mode software te openen maar daar geeft ie t zelde aan......ik heb daarna in veilige mode onder administrator, taakbeheer gestart en daar geeft ie deze processen aan:

iexplore.exe
taskmgr.exe
expoler.exe
svchost.exe
svchost.exe
lsass.exe
services.exe
winlogon.exe
csrss.exe
smss.exe
system
Niet-actieve systeemprocessen

Ik weet niet of je hier iets in ondekt, maar misshien als een ander programma het openen verhinderd zou die hier bij kunnen zitten.

ik heb nu geprobeert systeemherstel aan te zetten.....geeft ie rundll32exe. word al gebruikt door ander programma

Laatst bewerkt:
Probeer ad aware SE eens je systeem te laten scannen.

Ik was t zat........ik heb windows er gewoon als upgrade eroverheen gegooid........ben er wel vanaf.......gellukkig

wel bedankt voor de moeite...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan