Beste iedereen,
hierbij heb ik een vraag welke ik niet kan vinden op internet.
gegevens:
Ziggo abbo 120Mb
Router Sitecom WLR 4000 Versie 1 001 (up to date firmware)
en instellingen normaal
Ik heb een PC welke een server is voor vliegtuigjes te kijken
De pc heeft ip nr ***.***.**114 welke ik in de router heb gezet als Virtuele server poort 80
Ik heb ook al port forwarding geprobeerd zelfde probleem.
Maar wat gebeurd er, als ik intern kijk loopt het prima, doe ik het via internet (mobiel abonnement) dan doet hij het bijvoorbeeld 10 minuten en daarna krijg ik de melding dat de bepaalde html niet meer vindbaar is.
Ik heb sitecom cloud bescherming uit gezet, maar het blijft zich voor doen.
Ik heb eerder een sitecom gehad die het jaren goed gedaan heeft met dezelfde instellingen, maar ik kan het verschil niet vinden van wat ik fout doe of wat er gebeurd.
Wie o wie weet de oplossing?
kijk bij www.vliegtuigonline.nl en dan live vliegtuigen dan kom je als het goed is de melding tegen, of ik heb hem net weer gereset en dan zal hij het tijdelijk doen
Gr Rilu
hierbij heb ik een vraag welke ik niet kan vinden op internet.
gegevens:
Ziggo abbo 120Mb
Router Sitecom WLR 4000 Versie 1 001 (up to date firmware)
en instellingen normaal
Ik heb een PC welke een server is voor vliegtuigjes te kijken

De pc heeft ip nr ***.***.**114 welke ik in de router heb gezet als Virtuele server poort 80
Ik heb ook al port forwarding geprobeerd zelfde probleem.
Maar wat gebeurd er, als ik intern kijk loopt het prima, doe ik het via internet (mobiel abonnement) dan doet hij het bijvoorbeeld 10 minuten en daarna krijg ik de melding dat de bepaalde html niet meer vindbaar is.
Ik heb sitecom cloud bescherming uit gezet, maar het blijft zich voor doen.
Ik heb eerder een sitecom gehad die het jaren goed gedaan heeft met dezelfde instellingen, maar ik kan het verschil niet vinden van wat ik fout doe of wat er gebeurd.
Wie o wie weet de oplossing?
kijk bij www.vliegtuigonline.nl en dan live vliegtuigen dan kom je als het goed is de melding tegen, of ik heb hem net weer gereset en dan zal hij het tijdelijk doen
Gr Rilu