probleem symantec integrator/interne fout 2318

Status
Niet open voor verdere reacties.

penny

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
computer XP met Norton antivirus: wanneer ik Word wil openen wordt een viruscontrole uitgevoerd die blijft duren. Bij controle blijkt dat de computer vastloopt bij D:\documents and settings\all users\application data\symantec\common client\settings.dat. Ik heb geprobeerd de settings.dat te verwijderen en daarna de hele map symantec te verwijderen maar dat lukt niet. Ik krijg een melding "kan settings niet verwijderen" wegens "gegevensfout. cyclische redundantie controle" en interne fout 2318.
Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen.
(ter info: Ik heb in december een update gekocht van Norton antivirus, de update is ook door Norton bevestigd met een link om te activeren, maar om onverklaarbare reden is deze update niet geactiveerd. Kan dit er iets mee te maken hebben?)

- Welke versie van Norton staat er momenteel geinstalleerd op de pc?

Wat ik zou doen, is Norton 1 keer helemaal deinstalleren, via dit tooltje.
Daarna pc opnieuw opstarten en Norton opnieuw installeren.

computer XP met Norton antivirus: wanneer ik Word wil openen wordt een viruscontrole uitgevoerd die blijft duren. Bij controle blijkt dat de computer vastloopt bij D:\documents and settings\all users\application data\symantec\common client\settings.dat. Ik heb geprobeerd de settings.dat te verwijderen en daarna de hele map symantec te verwijderen maar dat lukt niet. Ik krijg een melding "kan settings niet verwijderen" wegens "gegevensfout. cyclische redundantie controle" en interne fout 2318.
Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen.
(ter info: Ik heb in december een update gekocht van Norton antivirus, de update is ook door Norton bevestigd met een link om te activeren, maar om onverklaarbare reden is deze update niet geactiveerd. Kan dit er iets mee te maken hebben?)

ik heb de link naar het norton removal tool gebruikt en ik kom op de website van symantec, met de melding "error has occured in the symantec knowledge base".
Desondanks de removal tool gebruikt, maar bij controle van de D schijf blijkt dat de settings.dat van norton er nog steeds op staat. Ik krijg het gewoon niet verwijderd.
Wat houdt die mededeling "cyclische redundantie controle" in?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan