probleem toetsenbord (instellingen) ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronald111

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jan 2010
Hallo ik heb een probleem met het toetsenbord / instellingen van mijn computer. geen enkele toets geeft de goeie letter... sommige toetsen openen opeens de active directory of andere programma's , heb al geprobeert windows vista opnieuw te installeren of een ander toetsenbord te kopen maar het heeft allebei niet gewerkt. iemand een idee hoe ik dit op kan lossen ? en het is niet hetzelfde als de NL / internationale probleem dat je met alt shift kan verhelpen ...

ronald.

Zorg ervoor dat je toetsenbord niet staat op NL!
rechts onder in je beeldscherm zie je als het goed is een toetsenbord staan, ga er met je muis eens boven hangen en kijk eens wat hij zegt.

nope dat is t niet die staat op VS internationaal .... :confused:
als ik bijv een s typ krijg ik een ß :S en bij de w een a met rondje derboven .. en bij sommige toetsen krijg ik gwn helemaal niks .

hmmm vreemd, je hebt het toetsenbord toch wel in een nederlandse winkel gekocht heh? :D

ja :p hij heeft het een tijd gedaan ... het kan niet aan het toetsenbord liggen want ik heb al 3 verschillende geprobeert, die het op andere computers wel doen ...:confused:

nee aan de toetsenbord kan het niet liggen, tenzij je hem niet in nederland gekocht heb.
vaak is het iets software matigs.
ik heb hier nog niet van gehoord, zijn wel vreemde tekens. :confused:

Je hebt waarschijnlijk plaktoetsen.
De Alt-Gr knop (rechts naast de spatiebalk) is waarschijnlijk ingedrukt.

Probeer maar:
Alt-Gr + S geeft ß
Alt-Gr + W geeft å

Voor de rest is er niks aan de hand, even schoonmaken dus of je handen beter krom houden tijdens het typen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan