Probleem TomTom nokia n73

Status
Niet open voor verdere reacties.
installatie tt6 op n73

hoe heb je de orginele software van de tt6 op je sd gezet? gewoon gelijk op de kaart of met het tomtom home pragamma?
dit is belangrijk om te weten, want op de orginele software staat het tomtom home 1.5 programma op.
dit is echter een fout van tomtom zelf.
je hebt een andere versie nodig voor de orginele tt6.
deze is het tomtom home 1.3.
succes

sd waar tomtom op staat direct in telefoon gedaan....

waar haal ik die 1.3 versie vandaan?

inmiddels helpdesk van tt gebeld, die sturen een zip bestand met corectieapplicatie...
Das nu al twee keer beloofd, nog niks ontvangen... fijne helpdesk daar zeg maar:shocked:

hopelijk hier meer hulp;)

setup 1.3 tomtom home

ik kan je hem wel toesturen, maar ik kan nog geen directe emails versturen

Dat zou fijn zijn, want tomtom laat nog immer niks van zich horen...
(beloven al 3 keer een zip bestand op te sturen en nog immer niks ontvangen, neen ook niet in de spam-map)

Stuur het aub naar usonrepav@gmail.com

Alvast hartelijk bedankt.

MvG,

Peter

tomtom home 1.3

hoi,
ik kan je het bestand niet toesturen omdat de setup te groot is om te mailen.
ik weet wel hoe je het bestandje van de tomtomsite moet downloaden.

ga naar www.tomtom.com
eenmaal op de homepage druk je op support
daarna toets je home 1.5 in { in het veld zoeken gelijk onder de rechter foto }. en dan go.
daarna gelijk de eerste link aanklikken en wat je dan te zien krijgt is onderstreept TomTom home 1.3 for windows me. ik weet het klinkt belachelijk maar klik op deze link en je kunt hem downloaden.

zorg dat je met een schoone installatie begint. verwijder eerst een andere versie van home van je pc. verwijder ook alles in je n73 en formateer je sd.
maak daarna eerst een tomtom account aan voor je tt6 symbian 3
als er nog wat is dan hoor ik het wel.
succes.

Laatst bewerkt:
oke, ga ik allemaalproberen, maar dat later deze dag (vanavond na 23:00) in ieder geval bedankt voor de moeite, ik hoop dat dit de oplossing is.

Peter

p.s. met een tom tom account aanmaken bedoelje een account op de site van tom tom he?
Ik heb daar inmiddels wel een account van mijn vorige tom tom versie.

nieuw account maken!!!!!!!!!!

oke, ga ik allemaalproberen, maar dat later deze dag (vanavond na 23:00) in ieder geval bedankt voor de moeite, ik hoop dat dit de oplossing is.

Peter

p.s. met een tom tom account aanmaken bedoelje een account op de site van tom tom he?
Ik heb daar inmiddels wel een account van mijn vorige tom tom versie.

je moet eerst een nieuw account aanmaken.

ook al heb je er 3 maakt niets uit.

voor jouw tt6 moet je echt een aparte aanmaken trust me

anders krijg je later problemen met tt zelf

je moet eerst een nieuw account aanmaken.

ook al heb je er 3 maakt niets uit.

voor jouw tt6 moet je echt een aparte aanmaken trust me

anders krijg je later problemen met tt zelf

ik geloof je, ben er nu mee bezig, inmiddels wel het beloofde bestandje van tt gekregen, maar dit haalde ook niks uit.

Ben heel benieuwd of jouw truck wel gaat werken....
Laat het zsm weten...

oke, alles gedaan zoals door jou beschreven, geen resultaat...
althans ik heb de n73 met daarin de tt6 sd aan de pc verbonden middels de usb kabel en dan ziet tt home geen tt apparaat....

hoe nu verder wat zie ik over het hoofd....:confused:

hallo ik heb vorige week de cd gehaald, en alles gekopieerd naar mijn geheugenkaart.
alle bestanden staan nu op mijn kaart, alleen als ik mijn telefoon weer opnieuw opstart dan doet die niks.
ik heb al van alles geprobeerd, maar hij installeert gewoon niks!

weet een van jullie misschien hoe dit op te lossen is?

ik zit nu nog even door de 100-en mappen op mijn geheugenkaart door te kijken.
zodra ik vanavond thuis ben ga ik alle bestanden van mijn geheugenkaart afgooien en nog een keer er alles op zetten.
wat ik wel zag is dat mijn telefoon (bestands beheer) een hele hoop bestanden niet herkent. ik heb namelijk heel veel .dat bestanden is dit normaal?
ik heb wel de bestanden autorun.exe maar die herkent hij ook niet, maar een .sis bestand kan ik weer nergens vinden!

mvg maikel

hoihoi

ik ben al heel wat stukken verder (was vergeten de bestanden uit te pakken). alleen als ik hem nu installeer verwijst hij me naar toep. beh. en als ik daar dan verder wil gaan krijg ik de melding ''kan niet installeren''.
de instellingen stonden allemaal al goed, heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

alvast bedankt

groeten maikel

Komt voor elkaar, dat word echter pas morgenmiddag/avond.:thumb:

Beetje veel later dus, maar inmiddels ben ik er zelf uitgekomen!!!:)

Een harde reset en meteen werkte tt6 perfect! Alleen ben ik nu autolock wat er blijkbaar niet standaard op stond kwijt,iemand een linkje?

Ron in ieder geval bedankt voor de genomen moeite!!!

Peter

prima

oke veel plezier er mee.

vermeld nog wel even dat de vraag is opgelost op de site

grt ron

tt6 op n73

hallo ,ik heb een nokia n73 ik wil de tt6 v6.01(7640) op zetten,maar het lukt niet.

hallo ,ik heb een nokia n73 ik wil de tt6 v6.01(7640) op zetten,maar het lukt niet.

Waar gaat het fout ( heb je alle bestanden , krijg je het geinstalleerd , etc ?? )? als je de beschrijving die in eerdere post heb opgevolgd moet TT6 zonder problemen draaien op je N73. :confused:

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op deze site en heb gelijk een vraag (sorry).

wie kan mij helpen ik heb de nokia n73 en ik wil daar navigatie op ik heb tomtom6 gedownload via een link van ricardo maar ik krijg bij instaleren steeds certificaatfout wie kan mij helpen

Ik heb hetzelfde probleem en kan ook niet doormiddel van instellingen alles selecteren.
----------------------------
Ik heb het probleem al opgelost, vraag mij niet hoe want van het één op andere moment deed hij het.
----------------------------

Tomtom staat op mijn N73 alleen als ik mappen opzet, zoals western europe vraagt hij telkens om een product code. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan