probleem uitwerpen USB stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Geachte forum leden
Ik gebruik nu win 8.1 en krijg steeds de melding van een probleem met uitwerpen.
Is het niet mogelijk om dit weg te krijgen Het gebeurd regelmatig bij 8.1 ik word er gek van
Ik doe gewoon wat ik moet doen 1 plaats de stick 2 zet er wat op 3 wacht een tijdje tot ik zeker weet dat alles er op staat en er niets meer knipperd
En toch kan ik de stick niet zo verwijderen als het moet Ik blijf deze foutmelding krijgen ook al wacht ik een half uur en sluit ik werkelijk alles af wat maar kan
hopeloos is dat
e de waele

Hallo, en ook niet met de rechtermuisknop, je weet wel onderin rechts in beeld op je werkbalk veilig verwijderen.

Nee ook niet maar ik trek de usb er tegenwoordig gewoon uit al die flauwe kul van in gebruik er klopt niets van
Ik kijk of er niets meer word gebruikt maar dat is niet zo dus er uit met dat ding ik wacht wel altijd tot ik zeker weet dat alles op staat en niets meer knipperd
mvrg
e de waele

Ja dat is het hem nou net, kennelijk is dat al een keer gebeurd. Dan maar dit proberen.
Dus ga eens naar je Apparaatbeheer.

Dan dit proberen, rechtsklik op Computer, dan Beheren, Apparaatbeheer.
Daar USB openvouwen en alles daarvan, zoals o.a. hubs, controllers enzovoorts verwijderen rechtsklik, installatie ongedaan maken.
PC geheel opnieuw opstarten. Dan worden de USB spulletjes weer opnieuw geinstalleerd. En toch echt veilig verwijderen is mijn advies.

Ok dat ga ik doen ik laat het horen of alles is gelukt
e de waele

Hallo
Ik heb alles verwijderd en opnieuw opgestart en het zal nu wel goed zijn denk ik
Alvast weer bedankt voor uw tip
ede waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan