probleem update 1903

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Beste forum leden.
Ik kreeg vanmorgen bericht om de update te installeren van 1903.dat heb ik gedaan met als nu de volgende problemen.
Ik kan mijn herstelpunten(die ik altijd aanmaak niet meer bereiken) Ik wil graag deze update weer verwijderen en weer terug naar de vorige instellingen deze werkten altijd perfect
Ook krijg ik mijn bluetooth muis niet meer aan de gang
Hoe kan ik dit weer goed krijgen ????
e de waele

Kan je niet met een speciaal geprepareerde Windows Boot USB-stick de update terug draaien?

Het is logisch dat je geen herstelpunten ziet. Die herstelpunten horen immers niet bij versie 1903, maar bij de vorige versie van Windows 10. En in versie 1903 heb je nog geen herstelpunten aangemaakt. Dus zie je geen herstelpunten.
Als je terug wilt naar de vorige versie van Windows 10, dan klik je op Start > Instellingen > Bijwerken en beveiliging.
In de linker kolom klik je op Systeemherstel.
Onder Teruggaan naar de eerdere versie van Windows 10 klik je op de knop Aan de slag:

5db5892cdda6a-Teruggaan_naar_de_eerdere_versie_van_Windows_10.png

Probleem is dat je versie 1903 binnenkort toch weer aangeboden zal krijgen via Windows Update. Je kunt je daarom beter concentreren op het weer aan de gang krijgen van Bluetooth.

Als ik kijk bij de laaste updates dan zie ik deze daar van vandaag tussen staan Kan ik deze daar dan niet verwijderen ?? Of werkt dat niet zo.
Het ergste vind ik dat ik al mijn herstel punten kwijt ben Kan ik daar nog iets mee doen ??
bleutooth is inmiddels in orde (was gewoon uitgeschakeld) De laptop werkt gewoon nu weer goed Ik kan dus nu best eerst een herstelpunt aan maken en zo laten staan ??
Toch vraag ik mij af of alle andere instellingen blijven staan die ik in de vorige versies heb ingesteld en aan gebracht ??? zoals voor mijn SSD enz Of moet ik alles weer nakijken ?
e de waele

Laatst bewerkt:
Natuurlijk kan u de update ongedaan maken, bij Programma's en onderdelen (Windows onderdelen weergeven) en update verwijderen. Dit is niet het terug gaan naar een vorige versie.

Overigens is het zo dat er na een belangrijke update ook weer updates komen die fouten van deze update proberen te herstellen. Geduld oefenen. Gelukkig krijgt niet iedereen tegelijk belangrijke updates, daarom zijn deze "fixes" meestal vrijwel meteen al beschikbaar.

Instellingen van voorkeuren blijven, zo mogelijk, de zelfde, daarover geen zorgen. Alleen kunnen sommige onderdelen niet worden bijgewerkt en weer worden ingeschakeld of geconfigureerd zoals deze waren. Die zijn voor iedereen op dat moment de zelfde.

Meer kan u te weten komen door met Google te zoeken naar het nummer van de update.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan