probleem van wegvallende verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

JolandaC

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2000
Berichten
633
Hallo,

Ik heb sinds een paar maanden ADSL van Demon, snelheid 1024/512.
Ik heb dit modem: ZyXEL Prestige 650R-31 Ethernet.
Sinds vorige week valt dagelijks de verbinding telkens weg, bij Kazaa, bij Msn, bij het surfen, dus echt bij alles waar een verbinding voor nodig is.
De ene keer elke paar minuten, de andere keer na een half uur of wat langer.
Voor die tijd werkte alles perfect, en had ik nergens last van.
Ik baal hier enrom van en snap niet hoe dit nou ineens kan.
Iemand hier 2 km vandaan die ook Demon heeft, heeft nergens last van.
Waar ligt dit nou aan?
Alvast bedankt.
Jolanda
 
Niets veranderd.

Als je zelf geen instellingen hebt gewijzigd dan moet je mischien eens bellen met DEAMON, mischien dat ze de lijn kunnen testen of mischien is er iets met je account bij hun.

Hebben ze geen helpdesk??

grtjs jjw
 
Ik heb een mailtje gestuurd naar de helpdesk, maar ik kreeg er 1-tje automatisch terug, dat ze proberen mijn mailtje binnen 2 weken te beantwoorden :(
Dat schiet natuurlijk niet op he?!
Vandaar mijn vraag hier.
 
2 weken :8-0:

Laat allereerst je PC op Spyware/Adware/Malware en dergelijke troep scannen met de volgende programmaatjes: Ad Aware en/of Spybot Search en Destroy. Als het probleem er dan nog steeds is, moet je een HijackThis Log plaatsen op het forum.

Hoe plaats ik een HijackThis Log op het forum?

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Dan wordt je log geplaatst en zullen de experts er zo gauw mogelijk naar kijken.

Plaats je log dus in datzelfde onderwerp en open niet zelf weer een nieuwe!!![/
 
O.k., heb ik nu gedaan, hoop dat ik daar mee verder kom.
Bedankt zover.
Joladna
 
Nee, gewoon de aansluiting met kabel gedaan.
Het werkte altijd perfect, tot vorige week.
 
Hij heeft je log al bekeken en schoongekeurd :)

staat op pagina 28 3/4 van de pagina ;)

Dus dat kunnen we uitsluiten (spyware)


Draai eens een Full Test hier: PC Pitstop. Na de test krijg je een samenvatting, waar rechtsboven "Share Results With Tech Express" staat (in geel kader). Klik daarop en plak de link die daar (ook in geel kader) staat hierheen. Dan kunnen wij op dezelfde pagina komen als jij dan bent :)
 
Ik had het net gelezen ja.
Ik zal zometeen doen wat jij zo adviseert.
Ik las daarnet dit topic;

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=165781

Het toeval wil dat ik dus ook die update omstreeks die tijd heb geinstalleerd!!
Dus zou dat er mee te maken kunnen hebben lijkt mij.
Ik heb dus zonealarm gedeinstalleerd, en heb er nu sygate opgezet, maar het probleem is er nog steeds.
Ik word er echt sjaggie van hoor.
Eerst nooit geen problemen en nu de hele dag door.
Ik moet blij zijn dat ik tussendoor snel iets kan posten.
Wat kan dit nou zijn?
Bedankt voor je hulp zover.
Jolanda
 
Ik heb zojuist die pittstoptest gedaan en toen kwam er te staan dat alles o.k. was behalve:

Registrycheck:Your system registery may have a large numers of errors in it.These can cause crhashes and other problems.

Would you like to check for and correct the potential issue?


Een geel kader zie ik verder niet, en ik kan alleen maar kiezen uit o.k. en cancel.
Wat nu?

Jolanda
 
Heb zojuist die test gedaan en daar kwam uit:
Alles o.k. behalve het system registery,these may have al large number of errors in it.
Would you like to check for and correct the potential issue?

O.k. of cancel.
Wat moet ik hier doen?
Verder zie ik geen kader of kan ik hier niets opslaan.
Alvast bedankt
Jolanda
 
Sorry, hier ging dus weer iets fout, ik kon er eerst niet op, en dacht dat het niet geplaatst was.
JOlanda
 
????

Is Deamon van @home of niet??

lees DIT topic dat eens.
Als het van @home is dan ben je niet de enigste in Nederland.
grtjs jjw
 
Is je probleem inmiddels al opgelost?

Een vaker voorkomend probleem van een wegvallende verbinding van Demon ism. de Zyxel modem, is de firmware versie die erin zit.

Kijk op de site van Demon voor de laatste firmware, download deze, en update je modem.

Mvg Patrick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan