probleem verzenden in word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marijke Domis

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2007
Berichten
5
Ik heb doordat ik mijn windows opnieuw heb moeten installleren nu het volgende probleem: in Word 2002 kan ik niet meer een document dat ik net bewerkt heb als bijlage in een email verzenden via bestand verzenden etc. Weet iemnd hoe ik dit moet oplossen?

Vriendelijke groet Marijke Domis
 
Ik neem aan dat je in word, bestand verzenden naar gebruikt ?
Wat is de foutmelding of omschrijving van wat er vervolgens gebeurd ?
 
bestand verzenden

Het probleem is dat wanneer ik in een word document op het menu bestand, verzenden klik, ik alleen het document als email kan verzenden. Dat wil ik niet. Ik wil het document als bijlage verzenden. Maar die mogelijkheid is in het menu verzenden niet gehighlighted. En dat was eerst wel zo. Ik moet nu steeds mijn bestand aflsuiten en kan het dan pas als bijlage in een email bijsluiten.
Ik wil graag weten hoe ik weer van die mogelijkheid gebruik kan maken.

Vriendelijke groeten,

Marijke Domis
 
bestand verzenden via word

Ik heb nog steeds het probleem dat wanneer ik in word een document heb gemaakt, dit niet als bijlage in een e-mail kan verzenden. Ik bedoel vanaf word. Ik kon dat eerst en dat was handig. Nu moet ik eerst het bestand afsluiten en daarna naar Outlook gaan.

Marijke Domis
 
Ik heb dus hetzelfde probleem en daar ook al een vraag over gesteld. Maar niemand schijnt het antwoord te weten. Opvallend is dat ik ook vanuit excel (oude versie) geen bijlages kan mailen. Het probleem lijkt me daarom óf in Outlook te zitten, óf in Windows of Office.

Ik heb dit een paar jaar geleden ook gehad, maar toen lukte het me om het op te lossen. Ik weet niet meer wat ik toen gedaan heb, of dat het probleem werd opgelost door een download van Microsoft.
 
bijlagen verzenden vanuit word

Ik denk dat het met de versie te maken heeft. Ik doe reglmatig een update van windows en Office; misschien komt het daardoor.

Vriendelijke groeten,

Marijke Domis
 
Misschien lukt het wanneer je een extra knop toevoegt aan de werkbalk.
Klik op Beeld - Welkbalken en dan op Aanpassen.
In het venster dat dan verschijnt kiest voor het tabblad Opdrachten.
Aan de linkerkant blijf je op Bestand staan en scroll je in het rechter vensterdeel naar de diverse opdrachten. Een daarvan is is Email als bijlage (een envelopje met een paperclip). Kilk dat icoon met de linkermuisknop aan en sleep dat naar de werkbalk naar de plaats waar je de knop handig vindt. Sluit het venster.
Toevoegen en verwijderen van knoppen kan alleen als het venster Aanpassen geopend is.

Wanneer je nu je bestand wilt verzenden als bijlage, druk je op het toegevoegde icoon.

Succes,
Ekenit
 
probeel met verzenden in word

Bedankt voor de tip. Ik heb dit echter allang geprobeerd. Ik kan het icoontje wel in de werkbalk plaatsen maar het werkt niet (het is grijs en is niet aan te klikken).

Groetjes Marijke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan