Mijn computer ging gister niet meer aan. Bij het klikken op het power-on knopje brandde het licht van mijn fan heel eventjes en ging toen snel weer uit en vervolgens moest ik de switch achterop de voeding omzetten om hem nog een keer aan proberen te krijgen (kortsluiting dus ergens?). Ik kijken wat het probleem was, en na een paar dingen losgekoppeld te hebben bleek het de videokaart te zijn. Ik heb de kaart vervolgens via een tweede voeding proberen aan te krijgen maar ook die voeding startte bij het aansluiten op de videokaart niet op.
Het probleem licht dus duidelijk niet bij de voeding en ook niet aan het moederbord want ik heb nu tijdelijk een andere kaart erin zitten en alles loopt prima. Mijn vraag is nu heeft iemand misschien enig idee wat er mis is met de kaart en wat ik eventueel zou kunnen proberen om hem weer te laten werken?
Het probleem licht dus duidelijk niet bij de voeding en ook niet aan het moederbord want ik heb nu tijdelijk een andere kaart erin zitten en alles loopt prima. Mijn vraag is nu heeft iemand misschien enig idee wat er mis is met de kaart en wat ik eventueel zou kunnen proberen om hem weer te laten werken?