Probleem VideoKaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dolfhin

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 aug 2002
Ik had nog een oude computer staan met daarin een PCI videokaart (S3 ViRge Dx/GX) en het leek mij wel leuk om die te gaan gebruiken in mijn PC zodat ik 2 monitors kan gebruiken.

S3 Inc Savage 4 (werkt) (AGP)
S3 Virge Dx/GX (werkt niet) (PCI)

Mijn S2ViRGE DX/GX geeft via windows apparaat beheer een error code 10 aan (apperaat kan niet worden gestart).

Ik draai Windows 2000 SP4.

Iemand mischien enige hints waar het probleem vaak zit bij dual monitor opstellingen?

Oke het probleem ligt bij de BIOS want als ik de active video adapter op PCI zet start de video kaart wel op maar mijn AGP kaart weer niet (:(). Op google heb ik wat gezocht maar niks gevonden.

Iemand enige idee welke settings ik in de BIOS zou moeten veranderen?

Laatst bewerkt:
Misschien een nieuwe driver?
Probeer deze eens.

Login: driver
Wachtwoord: all

Bedankt voor je snelle hulp Lucky fred maar die driver wil helaas niet geïnstalleerd worden op mijn systeem (deze driver is niet geschikt voor Windows 2000).

Hmm, stond er wel bij als operating system.

Kijk morgenvroeg wel even verder, vind het nu wel genoeg voor vandaag.

Welterusten

Groeten,

Fred

Deze werkt misschien.

Deze driver is voor WinNT, misschien werkt ie ook gewoon onder Win2000 als je hem installeert via Apparaatbeheer.

Helaas ook die driver werkt helaas niet. Maar in ieder geval bedankt voor de moeite :D

De volgende stap is om te proberen of het wel lukt als ik die S3 Inc Savage 4 omruil voor een TNT 2 (zit in een andere computer). Laten we hopen dat het zo wel werkt :D

Met die TNT 2 PRO erin werkt alles perfect :D

Bedankt voor de moeite

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan