Probleem Virtumonde

Status
Niet open voor verdere reacties.

Morkar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 aug 2008
Hallo allemaal!

Sinds gisteren komt er bij het opstarten de volgende boodschap op mijn achtergrond :

Warning! Win32/Adware.Virtumonde detected on your computer
&
Warning! Win32/PrivacyRemover.M64 detected on your computer

De windows die ik gebruik is Windows XP

Nu, ik heb hier op het forum al het een en het ander gelezen over Virtumonde, maar alle mogelijke oplossingen die jullie al aangereikt hebben, lijken niet te werken voor mijn PC.

Ik heb Spybot S&D al gerund, maar dat gaf geen resultaat.

Mijn antivirusprogramma is Norton 360, maar als ik daar een scan mee probeer te doen, probeert deze te verbinden voor een live-update en dat lukt niet. Dan krijg ik foutmelding 5. Het programma probeert me dan door te verwijzen naar de techsupport site van Symantec, maar mijn internetbrowsers (Mozilla & IE) weigeren deze te laden.

En dat is nu net het probleem met alle andere anti-virussites die hier aangeraden worden : geen enkele daarvan wil laden op mijn pc. Hieronder ondermeer Superantispyware, Malaware, Vundofix, Hijackthislog,...

Het virus/spywareprogramma op mijn pc lijkt dus deze sites te blokkeren. Iemand een idee voor een eventuele oplossing?

Alvast bedankt!

Groeten.

(Ik heb dit bericht zowel bij spyware als anti-virus geplaatst, aangezien ik niet zeker was waar het het beste past. Sorry voor de dubbele post!)

(Ik heb dit bericht zowel bij spyware als anti-virus geplaatst, aangezien ik niet zeker was waar het het beste past. Sorry voor de dubbele post!)
Welkom op Helpmij.:)

Het is spyware, dus past je vraag beter in die sectie. Deze heb ik nu gesloten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan