Laatste tijd is er iets mis met mijn laptop: als ik een tijdje zit te werken erop, zie ik gaandeweg in mijn systemtray het batterij-icoontje opduiken en weer verwijnen, steeds opnieuw. Dat is raar want ik heb hem gewoon aan het lichtnet. Snoertje en aansluiting gecontroleerd, alles zit goed vast. En dan, nadat ik dit een tijdje zie, sluiten al mijn browservensters. MSN blijft weer wel aan, outlook ook. En vervolgens kan ik dan nog wel typen, maar mijn touchpad werkt dan niet meer. Buttons kan ik nog wel aantikken, maar reageren niet meer. Er zit dan niets anders op dan een herstart. Ik draai een firewall, heb een up-to-date virusscanner en draai regelmatig Ad-Aware.
Ik heb een Acer Aspire 1300 met Windows XP.
Misschien is het iets met de voeding, iemand zei dat mijn laptop dan in hibernate probeert te komen. Maar dan zou de laptop toch uit zchzelf moeten afsluiten, en dat doetie niet.
Herken iemand dit? Wat kan het zijn?
Ik heb een Acer Aspire 1300 met Windows XP.
Misschien is het iets met de voeding, iemand zei dat mijn laptop dan in hibernate probeert te komen. Maar dan zou de laptop toch uit zchzelf moeten afsluiten, en dat doetie niet.
Herken iemand dit? Wat kan het zijn?