probleem/vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

thorthor

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2007
Hallo,

Ik heb een pc geïnstalleerd met windows 2000 pro als os. Deze pc word gebruikt door mijn moeder om te leren werken met internet. Nu het probleem is dat ze overal aan zit en ik elke keer de problemen moet gaan oplossen of herformatteren in het ergste geval. Ik werk met vmware workstation en het leuke daaraan is dat als er iets misgaat je terug kan gaan naar je configuratie die het beste voor je was. Nu zou ik zoiets ook willen doen op deze andere computer maar ik heb geen idee hoe. Iemand ideetjes?

"Na elke herstart is de pc weer als nieuw, zonder virussen, zonder wijzigingen." Ik ken leraren die dat programma gebruiken. Dan kunnen de leerlingen doen wat ze willen, als de pc weer opgestart wordt is alles weg wat ze gedaan hebben. Downloads, opgeslagen plaatjes etc. Wel iets om rekening mee te houden! ;)

"Na elke herstart is de pc weer als nieuw, zonder virussen, zonder wijzigingen." Ik ken leraren die dat programma gebruiken. Dan kunnen de leerlingen doen wat ze willen, als de pc weer opgestart wordt is alles weg wat ze gedaan hebben. Downloads, opgeslagen plaatjes etc. Wel iets om rekening mee te houden! ;)

Heeft de maker al gedaan ;)

"Zo kunt u bijvoorbeeld de map C:\Mijn Documenten uitzonderen om daar bestanden in op te slaan die na een herstart nog gewoon aanwezig zijn. Daarnaast kunt u zelfs aangeven welke bestanden u in deze uitgezonderde map wil toestaan en welke u wilt verbieden! "

:thumb: Mijn bedoeling was eigenlijk om er op te wijzen dat je daar dus op moet letten. Als je dat niet doet ben je iedere keer écht alles kwijt.

Heel interessant. Ik ga het zeker eens proberen !!! Maar is wel lastig dat het elke keer gebeurd als je heropstart. Het is eigenlijk de bedoeling dat ik het kan doen als er iets scheelt. Dus dat installaties mogelijk zijn en men dingen kan opslaan maar als er iets is ik de instellingen kan terugplaatsen. Kan ik vb na het installeren van deze software nog dingen installeren en deze dan toevoegen aan de standaard instellingen? Vb als ik iets vergeten te installeren heb?

Ja, dat is mogelijk :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan