safex
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 okt 2008
hallo,
ik heb al een tijdje ´problemen´ met mijn draadloze netwerk, ik zal eerst de situatie beschrijven:
Router: sitecom WL-183 (N300 technologie)
2 PC´s met xp (kabel)
1 PC met vista (draadloos, usb adapter)
1 laptop met vista (draadloos)
1 xbox (kabel)
alles met kabel heb ik geen problemen mee, alleen het draadloze:
eens in de zoveel tijd (4 uur of zo) heb ik op de draadloze computers alleen nog maar lokale verbinding. dit los ik altijd (tijdelijk) op door 2 technieken: of stekker uit router en er weer in, of op internet icoon: diagnose en herstel. het is dus altijd te fixen maar wel irritant ik vraag me dat ook af hoe dit op te lossen is
meestal krijg ik dit scherm (na ´zoeken naar een oplossing voor een probleem´)

ik weet niet zo goed wat dns inhoud (is toch van de provider? maar dat is dus niet duidelijk bij mij)
safex
Bijvoorbaad dank:thumb:
ik heb al een tijdje ´problemen´ met mijn draadloze netwerk, ik zal eerst de situatie beschrijven:
Router: sitecom WL-183 (N300 technologie)
2 PC´s met xp (kabel)
1 PC met vista (draadloos, usb adapter)
1 laptop met vista (draadloos)
1 xbox (kabel)
alles met kabel heb ik geen problemen mee, alleen het draadloze:
eens in de zoveel tijd (4 uur of zo) heb ik op de draadloze computers alleen nog maar lokale verbinding. dit los ik altijd (tijdelijk) op door 2 technieken: of stekker uit router en er weer in, of op internet icoon: diagnose en herstel. het is dus altijd te fixen maar wel irritant ik vraag me dat ook af hoe dit op te lossen is
meestal krijg ik dit scherm (na ´zoeken naar een oplossing voor een probleem´)

ik weet niet zo goed wat dns inhoud (is toch van de provider? maar dat is dus niet duidelijk bij mij)
safex
Bijvoorbaad dank:thumb: