Probleem weergave beeld laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.

stephond

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2006
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ben namelijk al een paar dagen van alles en nog wat aan het proberen. Ik heb een laptop van acer aspire 3610. Hij heeft het altijd prima gedaan, tot vorige week, windows starten duurde erg lang, en duurde heel lang voordat hij uitgestart was. Ik heb de virusscanner (NOD32) laten scannen, en heb nog antispyware laten lopen(spybot), hij leek weer even goed te lopen tot afgelopen zaterdag, aan de zeikant en een stukje van de onderkant van het scherm wordt het beeld vervormd weergegeven, en mijn vermoeden is een computervirus. Want als het scherm kapot zou zijn, dan zou de startknop en de schermpjes niet aan passen op het goede gedeelte, wel wat me meteen opviel is dat bij eigenschappen van beeldscherm, er nu standaard staat, 1024*786 LCD scherm, ik had dit verandert naar een plug en play scherm, en was de weergaven voor even goed, en na afsluiting van windows en opnieuw starten, doet hij het weer. Nu heb ik een dual boot op deze laptop tussen xp en vista, en vista is een schone installatie, en hier was eerst een goeie weergave, maar nu springt daar ook de resolutie naar 1024*786 en onder en rechts aan zijkant worden de laatste beeldlijnen herhaald, is dit puur een hardware fout? of software fout? Want als het een hardware fout zou zijn, dan zou hij niet automatisch omspringen naar 1024*786. Hopelijk kan iemand mij helpen, zou echt super zijn.

Bedankt alvast:D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan