Probleem: windows crasht

Status
Niet open voor verdere reacties.

xenium

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Hey,

Doordat mijn Windows heel veel crashte (vastliep bedoel ik) heb ik besloten om mijn pc te formatteren, maar nu (na het formatteren) loopt hij nog steeds vast.

Wat bedoel ik met vastlopen: ik kan de muis niet meer bewegen, [CTRL]+[ALT]+[DEL] geeft ook niets meer, kan de laptop enkel nog afzetten met de power button.

Welke laptop heb ik voorlopig nog: Acer Aspire 5024WLMI (hij is ongeveer 2 jaar oud)

Alvast bedankt...

Hoi !

Is vaak een warmte-probleem !

Zijn alle koelsleuven in je lappie stofvrij ?

Kun je voelen of het ding erg warm wordt ?

Greetz,

Harry.

Soms wordt de laptop wel warm, maar voor de voor de moment wordt die niet meer warm en toch crasht die.

Ik kuis meerdere malen per week die sleufjes vanonder.

Koeling kan geen probleem zijn, want heb een plankje laten maken, zodat men laptop scheef staat en toch zijn alle sleufjes en dergelijke open...

Koeling is WEL het probleem.

Grappig dat je ervan uit gaat dat hij NIET warm wordt, mag je ook een verklaring geven waarom hij dan WEL uitvalt.:rolleyes:

Stof gaat wel verder dan alleen die sleufjes, openmaken en goed ontstoffen, de koelblokken en verntilator zitten nu ook onder het stof, daar kom je van de buitenkant niet bij.

Windows crasht meestal als hem nog maar 5 minuten opstaat en dan heb ik er nog niets op gedaan.

Ik voel zelf ook vrij veel aan de laptop of die te warm is of niet.

Ik zie dat wel niet zitten om die laptop open te maken (waarschijnlijk ga ik hem dan niet meer toe krijgen, plastiek is een beetje kapot)..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan