Als ik een filmpje wil afspelen via internet bijvoorbeeld : Aflevering gemist van nederland4.nl of andere site die gebruik maakt van windows media player krijg ik alleen een wit venstertje met een vierkantje met een rood kruisje er in . Voor de rest geen foutmelding of iets anders . Ik heb zowat alles geprobeert : van downloaden van install prog van WMP 11 alleen dan geeft hij aan dat ik te nieuwe versie heb of zo en dan kan hij niet meer opnieuw installeren . Tot het weghalen van alle codecs . Niets werkt , ik kan ook geen systeem punt gebruiken want bij het laastste punt deed hij het ook niet . Ik heb wel 1 keer gehad dat er iets stond van Directvideo of iets, kan hij niet laden en ik moest op oke drukken om verder te gaan . Maar ik kreeg precies hetzelfde .
Ik heb ook mijn video kaart geupdate ,maar daar zal het niet aan liggen want hij doet het wel als ik gewoon filmpjes van me harde schijf afspeelt . Mijn systeem is windows vista premium en hij is ongeveer maar 3 maanden oud .
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor dit probleem . Alvast bedankt
Greetz Gameprime :thumb:
Ik heb ook mijn video kaart geupdate ,maar daar zal het niet aan liggen want hij doet het wel als ik gewoon filmpjes van me harde schijf afspeelt . Mijn systeem is windows vista premium en hij is ongeveer maar 3 maanden oud .
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor dit probleem . Alvast bedankt
Greetz Gameprime :thumb: