Probleem Windows Media Player 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gameprime

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Als ik een filmpje wil afspelen via internet bijvoorbeeld : Aflevering gemist van nederland4.nl of andere site die gebruik maakt van windows media player krijg ik alleen een wit venstertje met een vierkantje met een rood kruisje er in . Voor de rest geen foutmelding of iets anders . Ik heb zowat alles geprobeert : van downloaden van install prog van WMP 11 alleen dan geeft hij aan dat ik te nieuwe versie heb of zo en dan kan hij niet meer opnieuw installeren . Tot het weghalen van alle codecs . Niets werkt , ik kan ook geen systeem punt gebruiken want bij het laastste punt deed hij het ook niet . Ik heb wel 1 keer gehad dat er iets stond van Directvideo of iets, kan hij niet laden en ik moest op oke drukken om verder te gaan . Maar ik kreeg precies hetzelfde .
Ik heb ook mijn video kaart geupdate ,maar daar zal het niet aan liggen want hij doet het wel als ik gewoon filmpjes van me harde schijf afspeelt . Mijn systeem is windows vista premium en hij is ongeveer maar 3 maanden oud .
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor dit probleem . Alvast bedankt
Greetz Gameprime :thumb:

Installeer eens het Mega Codec Pack, goed opletten wat je installeerd, niet de players, ffdshow, wel de divx, mpeg, mpeg2, ac3, ac3 boost, de altenative QuickTime en Realplayer, en lat wmp alles afspelen, wat je ook aan kunt geven, en niet de google toolbar.

Kan nu even niet op de Vista comp, maar loop de instellingen van WMP eens na, overigens is Vista redelijk zelfherstellend na een reboot.

De codecs heb je nu, dan wordt het toch zoeken in de link op die pagina, kijk daar eens bij de Help voor mediaplayer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan