Probleem: Windows op Mac

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrAndy

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2011
Hallo,

Ik heb vandaag proberen Windows 7 te installeren op mijn MacBook Pro (late 2011) adhv BootCamp. Alles verliep vlekkeloos, tot ik windows ging installeren. Ik moest een schijf selecteren, en er stond een schijf met vanachter: Bootcamp. Ik selecteer de schijf, en hij gaf een fout dat Windows op een NTFS moest worden geinstalleerd. Ik heb dus de schijf opnieuw geformateerd (vanuit de windows installatie). Na de installatie kan ik dus niet meer naar Mac OS X gaan, maar krijg ik lang een wit streepje rechtsboven. Uiteindelijk na lang wachten komt er Starting Windows, en dan blijft hij hangen en doet hij niets niet meer.

Kan iemand mij helpen?

MVG,
Andy

*WIJZIGING

Hij gaf na een tijdje wachten ( na herstart ) een melding dat er een error was met Windows Recovery. Ik heb toen Start Windows Normaly geselecteerd, en toen startte hij Windows op.
Ik zou graag ook nog gebruik willen maken van Mac, maar kan niet kiezen welke hij moet booten, wie kan mij helpen?

Laatst bewerkt:
Dat is dus te laat, wat kan ik doen om Windows te verwijderen en Mac terug te gebruiken (Mac staat normaal gezien nog op de andere partitie)?

Als mac software niet gewist is < Windows map naar prullenbak slepen en je bent er vanaf.
Anders: Mac OS X herinstalleren

Start je macPro druk op Alt.
1. Wissen
Met de pijl van het toetsenbord Recovery HD activeren.
Kies Shijfhulpprogramma's en klik op ga door.
Selecteer uw opstartschijf Machintoch HD < Klik op het tabblad Wissen en klik onderaan op wis.
Na het wissen klik op het rode kruisje om terug te keren naar het scherm Mac OS X - hulpprogramma's
2. Installeren
Kies installeer Mac OS X Opnieuw en klik op Ga door.

Mvg
Daniel

Kijk eens op welke partitie OSX staat. Start eens op met de option ofwel alt toets. Dan krijg je de volumes te zien waar je van op kan starten.

Na het herinstalleren Mac OS X
3. Installeer Parralles desktop 7 . Daarna een OEM versie Windows 7.
Koop deze softwaere uitsluitend in een Apple winkel.
Sucses
mvg
Daniel

Ik heb advies gevraagt bij een erkend Mac-verdeler. Die hebben mij verteld om de alt-toets ingedrukt te houden. Zodanig kon ik terug MAC OS X gebruiken

Toch bedankt allemaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan