probleem !

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter.prive

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2003
Beste mede pc gebruikers, wij hebben een probleem waar tot op heden toe niemand antwoord op weet !
Wij en vrienden van ons gebruiken het videochat programma ispq en msn waar we elke avond met elkaar zitten te babbelen tot een week geleden want ineens lukt het niet meer.
Op ispq kunnen wij iedereen connecten behalve met elkaar op msn kunnen we met iedereen op netmeeting of naar iedereen een bestand verzenden behalve naar elkaar.
We hebben onze providers gebeld daar is alles oke, we hebben met ispq gebeld daar ligt het ook niet aan en men zegt dat ik ws op een of andere manier onze vrienden in de pc , dus niet in het programma zelf heb geblockt zo ja waar zou ik dat dan gedaan kunnen hebben en hoe kan ik dat dan herstellen ?
We gebruiken geen firewall, of router ?
Dus contact middels bovenstaande programma's is met iedereen mogelijk behalve onze vrienden en wij met elkaar please help ons !
Alvast bedankt, groetjes Peter

Eén van beide heeft de ander geblokkeert lijkt me. Dus check de msn instellingen nog eens goed. Toevallig een firewall? Dan een ip-block controleren.

Handige test is wellicht om vanaf andere pc's nog eens proberen te chatten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan