Probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

OLD_sAYLOR

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2001
Ik zet maar ptobleem neer want ik weet niet hoe ik het moet omscrijven. Als ik iets download kan ik het uitpakken met winzip. Nu is het even anders geworden. Als ik het uitpak en wil lezen dan krijg ik alleen het windows-vlaggetje te zien. Ik kan dus niets lezen in kladblok. Ik hoop dat dit een beetje begrijpelijk overkomt. Groeten Dick.

Wat voor bestand pak je uit dan? Wat voor "windows vlaggetje" bedoel je?

Het bestand dat je wilt lezen heeft:

1) Geen extensie.
2) Wél een extensie, maar die is niet gekoppeld aan een applicatie.

Groetjes,
Bennie

probleem

Nou gewoon met zo`n vlaggetje van windows erop. Ik weet niet heo ik het anders moet zeggen. Ik wil gewoon een bestand uitpakken en dat lukt niet. Normaal kon ik het in kladblok lezen maar nu niet meer. Dick.

En als je in het winzip venster rechtsklikt op het bestand en dan op view ?

Gr Jozo

Re: probleem

Geplaatst door OLD_sAYLOR
Nou gewoon met zo`n vlaggetje van windows erop. Ik weet niet heo ik het anders moet zeggen. Ik wil gewoon een bestand uitpakken en dat lukt niet. Normaal kon ik het in kladblok lezen maar nu niet meer. Dick.

Nog maar een keer: :D

Het bestand dat je wilt lezen heeft:

1) Geen extensie.
2) Wél een extensie, maar die is niet gekoppeld aan een applicatie. Hoe luidt de extensie? *.nfo?

Wat is het nou?:confused:

Groetjes,
Bennie

probleem

Nou, ik kom nog wel een keer terug. Ik zoek zelf wel even verder. Ik leg het waarschijnlijk niet goed uit. Groeten Dick.

als je het in kladblok wilt lezen open je kladblok doe je openen en dan selecteren onderin alle bestanden en dan gewoon dat bestand openen..

Re: probleem

Geplaatst door OLD_sAYLOR
Nou, ik kom nog wel een keer terug. Ik zoek zelf wel even verder. Ik leg het waarschijnlijk niet goed uit. Groeten Dick.

Je uitleg is mij wel duidelijk. Nu nog antwoorden op mijn vragen:D

Voorbeeld:
brief.doc
DOC (Worddokument) is hier de extensie. Als je die weghaalt, krijg je ook een mooi vlaggetje. Met zo'n bestand kan Windows niets en dus kan je het niet (zomaar) openen.

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan