Een kennis van mij riep pasgeleden mijn hulp in bij een probleem .
Hij was bezig iets af te drukken , en wou dat onderbreken .
Dit deed hij door printer af te zetten .
Daarna bezig geweest , met hulp om de printertaken te verwijderen .
Is gelukt , maar nu heeft hij een vreemd probleem , waar ik ook niet goed raad mee wist .
Als hij via mijn documenten een document opent , en hij wil dan gaan printen , gaat in de taakbalk words rood knipperen .
Als je dan 2 keer klikt haal je word opnieuw naar voren , en dan staat het dialoogvenster van printen in beeld .
Nu dacht ik dat het aan het printen lag , maar als ik naar extra/opties ga , opent normaal ook weer een extra venster , maar dat gebeurd ook niet (of wel , maar lijkt "achter" mijn documenten te zitten) .
Met als gevolg dat in de taakbalk word rood knippert .
Als ik word opstart en dan een document open , is dat probleem er niet .
Lijkt net alsof nieuwe vensters "achter" mijn documenten komen te staan .
En dit is voorheen nooit voorgekomen .
Iemand een Idee ??
Groeten Arne .
Hij was bezig iets af te drukken , en wou dat onderbreken .
Dit deed hij door printer af te zetten .
Daarna bezig geweest , met hulp om de printertaken te verwijderen .
Is gelukt , maar nu heeft hij een vreemd probleem , waar ik ook niet goed raad mee wist .
Als hij via mijn documenten een document opent , en hij wil dan gaan printen , gaat in de taakbalk words rood knipperen .
Als je dan 2 keer klikt haal je word opnieuw naar voren , en dan staat het dialoogvenster van printen in beeld .
Nu dacht ik dat het aan het printen lag , maar als ik naar extra/opties ga , opent normaal ook weer een extra venster , maar dat gebeurd ook niet (of wel , maar lijkt "achter" mijn documenten te zitten) .
Met als gevolg dat in de taakbalk word rood knippert .
Als ik word opstart en dan een document open , is dat probleem er niet .
Lijkt net alsof nieuwe vensters "achter" mijn documenten komen te staan .
En dit is voorheen nooit voorgekomen .
Iemand een Idee ??
Groeten Arne .