probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramberism

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2003
Hoi, ik weet niet of ik diet hier goed plaats, maar here goes.

Ik heb een best rare computer, ik start hem altijd op door hem een keer te resetten, omdat ik anders een keer een zwart scherm krijg met een wit blinkend streepje, na talloze keren opnieuw opstarten doet hij het wel, nu dus, min reset knop is zeg maar mijn computer ingeschoten, die zit dus vast. kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt

Philip

Ja je kunt je front er eventueel af halen en je reset knop terug plaatsen, als dit problemen geeft kun je hem gewoon afkoppelen op je moederbord.
Maar je moet hem normaal op kennen starten met je power knop op de pc vreemd dat die dat niet doet.

Geplaatst door SJJ
Ja je kunt je front er eventueel af halen en je reset knop terug plaatsen, als dit problemen geeft kun je hem gewoon afkoppelen op je moederbord.
Maar je moet hem normaal op kennen starten met je power knop op de pc vreemd dat die dat niet doet.

oke dat zal ik morgen dan proberen, en ja daar heb je volkomen gelijk in, ik moet ook 's een nieuw moederbord kopen denk ik, en 'n koelings ventilator, rare computer heb ik eigelijk maar hoor...haha
hij doet het nou in iedergeval wel, maar als ik hem uitzet, dan niet meer.

Met resetten bedoel CTRL ALT DEL?
Ik denk niet in eerste instantie aan je MOBO.
Dan moet je iets meer vertellen wat je hebt staan?

Even goed lezen hij praat over de reset knop op zijn pc kast en niet over ctrl-alt delete op het toetsenbord;)

Ik heb een best rare computer, ik start hem altijd op door hem een keer te resetten, omdat ik anders een keer een zwart scherm krijg met een wit blinkend streepje, na talloze keren opnieuw opstarten doet hij het wel, nu dus, min reset knop is zeg maar mijn computer ingeschoten, die zit dus vast. kan iemand mij helpen?

ja, de reset knop, maar het frontje, volgens mij gaat dat er best moeilijk af of niet? ik kan het er niet apart vanaf halen, volgens mij moet ik dan de hele kast open maken..kan dat?

Ja dat kan even de paneeltjes verwijderen dan kun je zo zien hoe het front paneel bevestigd is.
Vaak kun je hem gewoon los trekken met een beetje voorzichtigheid.

Natuurlijk is de reparatie van de knop het eerste.
Maar daarna zou je graag willen dat hij normaal doorstart?

Hier staat een oplossing:
http://support.microsoft.com/kb/314503/nl
Als je moeite hebt met de tekst dan horen we het wel.
Onderaan staat overigens een simpele oplossing mbv de XP cd.

Vraag het gerust als je er niet uikomt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan