Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

RaymonB

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
52
Ik zit nu met het zoveelste probleem. Ik kan diverse links niet meer openen en daar mee bedoel ik dus dat bestaande links op een internet site mij niet door kunnen linken ofzo. Normaal als je een link aan klikt, hoor je ook een klik als je geluid uit staat, maar bij deze dus niet. De inlogsite van AbnAmro en Postbank doen het allebij niet en ik wilde net itunes downloaden via apple.nl, maar dan kom ik op een pagina waar je moet kunnen aanklikken dat je het wil downloaden, maar waar dat hoor te staan, staat bij mij helemaal niets!?
Weet iemand wat ik hier aanzou kunnen doen, zodat ik in ieder geval weer mn bankzaken kan doen.

M.v.g.

RaymonB
 
probeer eens een andere browser b.v. firefox kijk eens of je dan wel kunt internetten.
Bankzaken zal waarschijnlijk niet gaan omdat de meeste zaken via ie gaan.
maar daar kun je een extensie voor ophalen en dan werkt dat wel weer in firefox.

Heb je al eens een spywarescan gedaan b.v. met Ewido
 
Ik gebreuk op advies Hitmanpro. Deze heeft tot nu toe ook niets kunnen vinden wat fout is. Maar ik heb net besloten om van de week te gaan formateren en opnieuw xp te installeren vanwege al de ellende van de afgelopen weken. In ieder geval bedankt voor de snelle reactie.

M.v.g.

RaymonB
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan