probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jenny de harog

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jul 2006
hallo mensen ik heb 2 vraagjes mijn outlook doet het niet ze vragen naar pop en ja nog iets en wat moet ik daar in vullen en mijn computer is op nieuw geinstalleerd en eerst als ik wat op moest zoeken duurde het 5 sec en nu duurt het 10 minuten kunnen jullie mij helpen of moet ik mijn help desk bellen groetjes jenny

Als het goed is heb je van je provider een document gekregen waarin alle informatie mbt je mail-account staat. Hier zit vaak ook een korte handleiding bij wat je waar in moet vullen. Mocht je er niet uit komen zullen ze je bij de helpdesk van de provider zeker verder kunnen helpen.

welkom bij Helpmij.nl

jenny,
Als je eens verteld van wie jij internet hebt dan is het al iets makkelijker om te antwoorden.
dus van bv KPN of @home zeg het maar.
Het langzaam zoeken....wie heeft de computer opnieuw geinstalleerd en hoe is dat gedaan.
Is de harddisk opnieuw geformatteerd of is het een systeemherstel geweest....zeg het maar.
O ja en welke windows gebruik jij.

in MS Outlook 2003 :

1. Outlook opstarten
  2. In het menu "Extra > E-mailaccounts" aanklikken
  3. "Een nieuwe account toevoegen" indien geen aanwezig, anders "Bestaande e-mailaccounts weergeven of wijzigen" selecteren.
  4. Bij nieuwe account eerst POP3 selecteren en vervolgens de gegevens invullen die je van je provider hebt ontvangen.
  5. Bij bestaande account de account selecteren en op "Wijzigen" klikken, vervolgens de gegevens controleren op juistheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan