Probleem..

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kidkc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kidkc

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2008
Heey, ik had pc en dacht eens om weer windows vista ultimate erop te installeren maar nou heb ik probleem met moederbord ik heb wel geluid maar display zit er niet op ik heb er cd voor van asus maar die i geschikt voor windows xp etc.. nu heb ik een probleem want veel programma's werken dus niet daardoor kan ik die misschien downloaden ofzo?
ik heb al heel lang zitten te zoeken,

Op site van asus zitten wel veel losse stukjes ik weet bijv niet welke ik moet downloaden..

zie de toevoeging in me vorige edit.

weet je welk bord je hebt??

ps:ik moet nu offline en met kids naar sporthal.
kan een mede-helpmijer dit overnemen??thanks

als ik naar me moederbord naam wil kijken staat er dat er geen is ik heb wel cd van die ik altijd op xp installeerde ; P5VDC-MX Series (asus)

VIESta is heel wat anders dan xp, dan denk ik dat die driver cd alleen voor xp is gemaakt

welke video kaart heb je?
als je het niet weet ga dan naar: start>rechtermuisknop deze computer>eigenschappen>tabblad hardware>apparaat beheer>beeldscherm adapters
kijk effe wat daar staat, ik weet niet of dit een beetje met vista over komt

Komt niet echt overheen, maar heb het gevonden er staat:

Standaard-VGA grafische adapter

Ik kan daar ook op klikken dan komt er weer dingentjes te staan van details stuurprogramma

Videokaart.

Laatst bewerkt:
Moet wel, waarom lukt het dan bij andere mensen wel?
Ik moet een link hebben voor windows vista ultimate x64 bit

de link voor de chipset driver al geprobeert ??

Supported Operating Systems: Windows XP, Windows ME, Windows XP 64-Bit, Windows 98SE, Windows 98, Windows 2000, Windows NT, Windows Server 2003 x64, Windows Vista 32-Bit, Windows Vista 64-Bit

waar kan ik het installeren?

Als je hem gedownload hebt, unzip je de map en ga je op zoek naar het setup.exe bestand en op deze klik je. De setup zal nu beginnen met de wizzard. Volg deze met next,next finisch en als het klaar is opnieuw opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan