Probleem..

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kidkc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je hem gedownload hebt, unzip je de map en ga je op zoek naar het setup.exe bestand en op deze klik je. De setup zal nu beginnen met de wizzard. Volg deze met next,next finisch en als het klaar is opnieuw opstarten.

Maar waar installeer ik het?
ik heb wel een cd maar die is geschikt voor xp -.-
daarom heb ik een link nodig die voor windows vista is.

Dat is vreemd. Bij mij pakt ie hem wel.
Ik ga wel ff op zoek voor je naar wat anders.

Maar je ziet de driversbestanden wel? Als je de map geopend hebt?
Probeer het dan via apparaatbeheer, beeldschermapapter, rechtsklik en stuurprogramma bijwerken en dan handmatig installeren.

Maar je ziet de driversbestanden wel? Als je de map geopend hebt?
Probeer het dan via apparaatbeheer, beeldschermapapter, rechtsklik en stuurprogramma bijwerken en dan handmatig installeren.

even proberen.

---------------------------

Uitslag; Lukt niet als ik handmatig wil doen, (ik heb a opgeslagen en gedownload) dan staat die programma er niet bij ...

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je op een andere pc dan waar je nu op zit, toch die driver van de link van tmol moet gaan dowmloaden en ff opslaan op usb-stick. dan vervolgens op je pc installeren.
Bij werkte het gewoon namelijk.

IK denk dat dit een bestand is om je bios te flashen. Aangezien het een rom bestand is. Dit is echter niet de bedoeling. Ik denk dat je die link maar moet vergeten.
Probeer de link van Tmol.

Die lukt ook niet ik klik op setup.exe en dan opnieuw opgestart maar er staat dat er nog geen display van moederbord is.

Ik ga maar weer eens, ik hoop dat iemand probleem kan oplossen,,

Dan ben ik bang dat de onboard driver voor vista niet te vinden is. Misschien dan toch een vaste pci-e kaart erin pluggen en deze gebruiken.
Anders weet ik het ook niet meer. Xp was geen probleem. Drivers zat te vinden....:)
Misschien heeft iemand anders nog een optie voor je.
Succes..

Ik heb echt en probleem echt niemand die er iets kan doen? ik heb via apparaatbeheer>oude hardware toevoegen gedaan dan cd-rom erin dan zit die te intalleren, komt er een melding dat het niet geinstalleerd is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan