Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

yasinkr

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2008
Ok ik zal ten eerste aankondigen dat ik niet veel weet over computers.

Mijn probleem is: Nadat ik mijn computer opnieuw geinstaleerd had via een CD, begon het hele rare dingen te doen. Zoals velen van jullie doen is programma's downloaden en instaleren.

En nu: Als ik iets instaleer, dan komt die op de schijf waar maar HEEL weinig ruimte is. Er zit net 20mb op. Ik heb nog 2 andere stations. Eentje van 225gb en eentje van 1 TB!@

Ik heb geprobeerd om de instalatie op een andere schijf te doen, maar dan krijg ik een error. Ik kan alleen iets instaleren op DIE schijf. En dat vind ik niet leuk. Ik heb 2 stations met genoeg ruimte en toch kan ik daar niks op instaleren.

Hoe kan ik zoiets oplossen. Als ik iets instaleer en een andere station kies om in te instaleren gaat dat niet.

Ik HOOP dat er iemand is die mij kan helpen. Ik vind dat namelijk een zeer nare situatie:(.

welk besturingssysteem gebruik je? welke error geeft ie precies? Hoe groot is je harde schijf dat deze zo vol zit? Is het dan geen idee om de hoofdinstallatie op een van de grotere schijven te doen? als je toch net begonnen bent...

welk besturingssysteem gebruik je? welke error geeft ie precies? Hoe groot is je harde schijf dat deze zo vol zit? Is het dan geen idee om de hoofdinstallatie op een van de grotere schijven te doen? als je toch net begonnen bent...

Bedoelt u nou dat ik mijn recovery CD op een andere station moet instaleren?

ja. ik weet niet of dit zomaar mogelijk is. Ik heb zelf nog nooit te maken gehad met een recovery cd. Heb bij mijn vorige cd gewoon een xp installatie cd gekregen en ik kan deze zonder problemen ook op een ander station installeren.
Misschien wel iets te ingewikkelde stap nog. Misschien dat je eerst wat meer info kan geven.

Ik zal proberen deze vragen te antwoorden. Het is een windows xp pro. De error is iets van dat het gewoon niet kan. (ik zal morgen de juiste error screenen). 3 schijven. Waar alles op opgeslagen word heeft max 6gb. Andere heeft 225gb. En nog een andere 1 tb.

Verder nog iets?:eek:

nee ik denk dat de screen van de error het makkelijkst is. Ik neem aan dat hier wat meer info bij zal staan.
Waarom is de 1e schijf zo klein? Wat voor systeem heb je dat je een recovery nodig hebt?
morgen dus meer?

sogni d'oro

nee ik denk dat de screen van de error het makkelijkst is. Ik neem aan dat hier wat meer info bij zal staan.
Waarom is de 1e schijf zo klein? Wat voor systeem heb je dat je een recovery nodig hebt?
morgen dus meer?

sogni d'oro

Ik ga nu slapen maar morgen neem ik alle screens die ik nodig heb. De error. Mijn stations en informatie erover;).

Dit is de error die ik krijg:

4h9f.jpg

Ik wilde gomplayer instaleren op mijn C station maar dan krijg deze error dus. Geld ook voor andere programma's. De enige plek waarop kan instaleren is de recovery station en die heeft geen ruimte. Maar ik heb nog 2 andere stations met genoeg ruimte en als ik die selecteer lukt dat niet.

Laatst bewerkt:
Ik krijg geen replys meer maar dat maakt niet uit. Ik heb de fout al ontdenkt. Ik had mijn XP op een verkeerde station geinstaleerd. Toch bedankt allemaal.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan