Probleemoplossing kan niet worden voortgezet-Windows 7 (32bits)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Albita

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2012
Mijn printer werkt niet, en wanneer ik het probleem op wil lossen, krijg ik de volgende melding:

Er is een probleem opgetreden tijdens het oplossen van problemen.

Er is een onverwachte fout opgetreden. De wizard Probleemoplossing kan niet worden voortgezet.

Pakket id: DeviceCenterDiagnostic
Pad: Onbekend
Foutcode: 0x80070002
Bron: Engine
Gebruiker: Alba-Laptop\Albita
Context: Verhoogd

Hoe kan ik dit probleem oplossen, aangezien er zich een communicatieprobleem lijkt voor te doen in de verbinding van de printer met mijn laptop.

Alvast bedankt voor alle tips!

Eerst dit. Computer helemaal uit zetten en opnieuw opstarten.

Dan als dat niet lukt. Printer uitzetten. Even loskoppelen indien aanwezig jou USB. Printerkabel even ontkoppelen. Even wachten. Dan weer opnieuw aansluiten. Printer opnieuw opstarten.

Dan, als het nog niet zo lang geleden de storing optrad probeer systeemherstel.

Hallo, bedankt voor de reactie. Echter, dit probleem doet zich al geruime tijd voor (maanden). Heb via een ander forum vernomen dat ik misschien een adapter opnieuw moet installeren, maar in Apparaatbeheer krijg ik de melding dat alle netwerpadapters goed functioneren. De printer loskoppelen en de computer heropstarten helpt helaas niet. Ik weet verder ook niet waar het aan kan liggen, aangezien mijn computerkennis nogal gering is.

Dan is het waarschijnlijk toch een driver. Vaak heb je hierin een 32 bits of een 64 bits driver.

En toch ook wer een vreemd geval. kennelijk deze even lezen. Gezien je dit meldde. 0x80070002

Klik lees dan verder bij: [h=4]SYSTEM UPDATE READINESS VOOR WINDOWS 7

En deze las ik ook nog. Klik

Neem de tijd kan even duren begreep ik iets met updates kennelijk. :o[/h]

Nog een gevonden. Nu kun je vooruit. Klik en lees helemaal onderin voor de totale uitleg.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tips, super!:thumb: Ik ga er morgen de tijd voor nemen om alles door te lezen.

Oh oke. Succes ermee. Ben eens benieuwd wat het werd met de tips. Verder kan ik niets vinden over het probleem. ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan