• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

probleempje bij macrootje

• Onderwerp starter Onderwerp starter vovo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vovo

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2009
Hallo,

kan er mij iemand helpen bij een macro (vba) probleempje ? Ik heb een bestelvoorstel en hiervan wil ik graag een officiële bestelbon maken. Deze bestelbon bevat bepaalde CATEGORIEN en wanneer een artikel in dit bestelvoorstel tot een welbepaalde categorie behoort, dan moet dit op de bestelbon onder deze categorie gecopieerd worden.

Voorbeeldje om effe te verduidelijken.

Alvast bedankt.

Bijlagen

Eddy,

Is het niet handiger alle bestellingen onder elkaar te zetten en dan te sorteren op categorie ?

Eddy,

Is het niet handiger alle bestellingen onder elkaar te zetten en dan te sorteren op categorie ?

Beste SNB,

daar is natuurlijk een optie. Wou het enkel nog graag wat "automatiseren" zodat het niet te veel "manuele handelingen" vergt, en om zoweinig mogelijk 'probleempjes' tegen te kunnen komen wanneer programma nadien door andere mensen wordt gebruikt.

Zou eventueel index/match een optie kunnen zijn ?

Groeten
Eddy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan