Probleempje met dubbele foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

molenaartje

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2015
Ik heb een handig programmaatje gedownload dat dubbele foto's opzoekt zodat je die kunt wissen.
Het heet Fast Duplicate File Finder en wordt alom gewaardeerd door de goede werking.

Het resultaat van het scannen was goed, maar …….. het programma heeft de foto's gewist van mijn tweede harde schijf en ze (zonder mappenstructuur) in het programma zelf neergezet.
Daar zit je dan. Alle foto's weg en ik heb geen idee hoe ik ze terug kan zetten. Ik kan ze dus nog wel zien, maar als losse foto's in het programma FDFF. :evil:

Wie o wie kan me op weg helpen want ik heb geen idee hoe ik verder moet.
Groet van Molenaartje

Twee programma's die je kunt proberen:
Recuva en getdataback NTFS
De laatste is beter, maar wellicht doet de eerste het ook.
MAAR de schijf waar de foto's op stonden zo min mogelijk gebruiken voor het herstel.
Ze zouden overschreven kunnen worden!

Dank Kastenzer, ik ben bezig met Recuva. Die laat niet overal de reviews zien en teruggezette bestanden (foto's) kan ik niet openen. Momenteel probeer ik het andere programma Getdataback. Ik laat nog even horen hoe het afloopt.
Wat me blijft verbazen is dat FDFF gewoon bestanden wist. Dat moet toch niet mogen!!
Groet uit het hoge noorden.

En ik maar denken dat het allemaal LAAG land is in het Noorden......:(

Helaas hebben beide programma's niet veel opgeleverd. NTFS heeft de hele nacht aangestaan maar de volgende morgen had ik maar
een paar resultaten.
Hoe dan ook, dank voor de support.

Hartelijke groet,

Dat is nu echt pech hebben.
Voortaan met kopieën werken. Op een andere hdd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan