probleempje met een HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roberto87

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2006
Hey mensen,

Ik heb een probleem. Natuurlijk is die weer net anders dan al die andere hier. haha

het probleem is:

ik heb te weinig schijf ruimte dus ik denk een HD erbij. Nu heb ik er dus 1 liggen van 160 GB.
Komt uit een computer die niet meer wou opstarten. Nu heb ik deze erebij gedaan in mijn computer maar kan ik etr niet veel mee. Hij ziet hem wel als nieuwe hardware hij ziet hem dus ook bij apparaat beheer. Alleen zie ik geen schijven.

Probeer partition magic te doen maar die wil nu niet eens meer opstarten haha. Als ik de windows schijf erin doe en de computer daarop opstart om misschien te kunnen formatteren. hier staat dat setup geen toegang heef tot deze schijf.

Het is dus zo dat van mij alles van de schijf af mag. Ook al zou het bewaard blijven gooi ik het er dus alsnog af. Misschien maakt dit het probleem makkelijker.

als jullie zeggen van : kun je niks meer mee. zeg dat dan ook maar voordat ik weer eens gefrustreerd word van die computer. dan gooi ik die HD weg.

groeten Robert

Welkom op Helpmij. :)

In schijfbeheer zie je de schijf ook niet?
Test anders de schijf eens met het diagnostisch programma van de fabrikant.
Wat voor merk is het?

ik ben niet helemaal onbekent op computer gebied maar waar je het nu over hebt haha. waar zit schijfbeer zowiezo

dit is overgens ook zo in mijn andere computer. dus dan ligt het toch aan de HD lijkt mij

dit is de afbeelding.

wat ik ook vreemd vind is dat er geen 160 GB staat en dat is die wel

Bijlagen

• Untitled-2 copy.jpg
    Untitled-2 copy.jpg
    89 KB · Weergaven: 24
Inderdaad vreemd dat er geen 160GB staat :confused:

Kijk eens wat de Analyse mogelijkheid geeft,gewoon doorgaan met proceed als dat kan en weer hier plakken.

ik heb het uitgevoerd duurde erg lang. bij 50% bleef die lang hangen en bij 70 tot 100%

Bijlagen

• Untitled-3-copy.jpg
    Untitled-3-copy.jpg
    47,5 KB · Weergaven: 25
OK,volg die aanwijzingen eens op,hoe staat de schijf in het bios.

Wat is het vor een schijf,SATA of IDE en staan de jumpers in het laatste geval goed,dus als "slave"?

ik heb de jumper goed staan en ook al een keer veranderd

ik zal eens kijken in de bios hoewel ik daar eigenlijk geen verstand van heb

ik geloof dat er niks wil werken.

misschien moet ik hem maar vernietigen ofzo haha

ik geloof dat er niks wil werken.
misschien moet ik hem maar vernietigen ofzo haha
Tsja,van dit soort opm. worden we hier niet wijs natuurlijk.

Op de afb. in jouw post 13 staat onderin "Continue" dus enter daar eens om te zien wat er gebeurd.

Laatst bewerkt:
trouwens heb net gehoord dat er is geprobeerd hem te formatteren nadat die niet meer op wilde starten. toen dit 100% was kwam de melding dat het mislukt was. misschien kan dat er mee temaken hebben.

omdat ik dat zojuist heb gedaan en dus net klaar is. maar dan staat er make partition en als je dat wil doen zegt die dat er niks is om dat van te maken. sorry vergeten een afb. te maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan