Probleempje met formulieren...

Status
Niet open voor verdere reacties.

carlo2007

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2007
Hallo,

Ik ben een database aan het maken, maar ben een beetje vastgelopen op het volgende...

(kleine uitleg)
Ik heb een "hoofd" formulier die gegevens uit de database haalt op de gegevens te kunnen bekijken (dus niet wijzigen). dit doe ik door een plaatsnaam uit een keuzelijst met invoervak te kiezen.

dan heb ik ook nog "sub" formulieren waar je de gegevens in kunt wijzigen. deze kan ik openen door een opdracht knop in te drukken, deze staat op het "hoofd" formulier. Ook in dit formulier kan ik door middel van een keuzelijst met invoervak een plaats selecteren en wijzigen.

(probleem)
Ik wil graag als ik een plaats invoer in het "hoofd" formulier, dat die deze meeneemt naar het "sub" formulier als ik deze open door middel van de opdracht knop.
(want als ik op het hoofd formulier apeldoorn invoer, moet ik als ik in apeldoorn iest wil wijzigen eerst in het sub formulier ook apeldoorn invoeren....)

Wie kan mij helpen ?!?! :confused:

je moet je database aanpassen. als die genormaliseerd is dan hoef je nooit op twee plaatsen hetzelfde in te voeren.

-

je moet je database aanpassen. als die genormaliseerd is dan hoef je nooit op twee plaatsen hetzelfde in te voeren.

Wat bedoel je daar ongeveer mee ?? zoveel verstand het ik er ook weer niet van...
Maar bedankt voor je reactie iig...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan