probleempje met live messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

tureluur

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2004
Ik heb messenger geinstalleerd maar krijg de volgende melding:

als gevolg van een verbindingsprobleem worden wijzigingen die je nu maakt misschien niet toegepast als je je op een andere computer aanmeldt

en ik kan dus geen personen toevoegen. Kweet zeker dat ik niet ergens anders aangemeld ben. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen ??

groetjes
Arthur

Voor de duidelijkheid: je hebt Windows Live Messenger geinstalleerd.

Normaal wordt na installatie, als WLM voor het eerst opent, alle "oude' contacten ingeladen, zichtbaar in het hoofdvenster.

De melding zegt niet dat je aangemeld bent bij een andere computer, alleen dat de wijzigingen die je aan wilt brengen, wellicht niet zichtbaar zullen zijn als je je via een andere computer aan zou melden bij WLM.

Dus: wat wilde je doen, op welk moment, toen die melding verscheen?

Live messenger geeft meerdere probleempjes, heb hem weer verwijderd en 7.5 erop gezet, die werkt probleemloos

Limbo

Limbo zei:
Live messenger geeft meerdere probleempjes, heb hem weer verwijderd en 7.5 erop gezet, die werkt probleemloos

Limbo

ja idd. msn 8 werkt niet echt helemaal lekker. Maar komt nog wel:thumb:

als gevolg van een verbindingsprobleem worden wijzigingen die je nu maakt misschien niet toegepast als je je op een andere computer aanmeldt

Die melding krijg ik ook als je aangemeld ben.
In de taakbalk als verbindingsfout aangemeld.
Afmelden en opnieuw aanmelden lost dit probleem op!!

het is precies het zelfde gebeurd bij mij ga naar de website en installeer het op nieuw klik op herstellen dan doet ie het. Als niet doet dan moet je 1dag wachten en is alles weer normaal(al mijn contactpersonen waren weg waren er203) een kwestie van tijd ligt niet aan jouw maar aan hun

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan