probleempje met runescape

Status
Niet open voor verdere reacties.

oscartje

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2007
Berichten
56
ik ad van iemand gehooord dat runescape een leuk spel is en ik heb het ook een paar keer gespeelt nou maar als ik nu wil inloggen komt dat schermpje waar op staat click here to play enzo alleen dan druk ik er op en dan doet hij niks en even later komt er dan links bove connecting lost pleas wait - attempting to reestablish
weet iemand wat ik daar aan kan doen>?>??
gr oscar
 
Misschien even kijken of er een patch is voor het spel en als dit het geval is:"Updaten"?
 
dankjewel leon zal gaan zoeken maar kan het ook met mijn internetverbinding te makene hebben>?
 
wat voor verbinding heb je?

heb zelf cable wat ik persoonlijk de beste verbinding vind, maar smaken verschillen.

dus, wat voor verbinding heb je, en hoe snel is die (en stable?).

je kan gratis een test doen, hoe snel je verbinding is, ga naar Speedtest.net en doe een testje. hier zijn de gegevens van mijn test daar, beste is dat je m 2 keer doet, soms verschilt de uitslag een beetje;
gewoon op gele driehoekje klikken op landkaart en even wachten, dan berekend hij de uitslag van je down en upload snelheid, de gegevens kan je dan copieren voor forums en hier plaatsen.






leon
 
Laatst bewerkt:
Test Status Resultaat
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 312.3 KByte/sec
(=2498 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 50.9 KByte/sec
(=407 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 882.0 Conn/min
 
nee, denk dat je verbinding snel genoeg is, daar zal het niet aan liggen.
weet helaas verder ook geen oplossing, ken de game zelf niet namenlijk.

helaas,
leon
 
dankjewel leon zal gaan zoeken maar kan het ook met mijn internetverbinding te makene hebben>?


Het kan
Maar heb je vaker problemen dat je internetverbinding uitvalt?
Als dat wel zo is dat ligt het aan je verbinding
Als het niet zo is dat ligt het aan de servers van runescape, daar is het gewoon te druk.
 
ik heb wel eens runescape gespeeld

en er zijn geen patches voor te downloaden hij updated automatisch

en probeer is andere wereld fzo
 
runescape

misschien heb je teveel programma's opstaan ?
of je moet gewoon 1x klikken op click here to play en gewoon gedult hebben !!

Groeten
 
wat voor verbinding heb je?

heb zelf cable wat ik persoonlijk de beste verbinding vind, maar smaken verschillen.

dus, wat voor verbinding heb je, en hoe snel is die (en stable?).

je kan gratis een test doen, hoe snel je verbinding is, ga naar Speedtest.net en doe een testje. hier zijn de gegevens van mijn test daar, beste is dat je m 2 keer doet, soms verschilt de uitslag een beetje;
gewoon op gele driehoekje klikken op landkaart en even wachten, dan berekend hij de uitslag van je down en upload snelheid, de gegevens kan je dan copieren voor forums en hier plaatsen.






leon

jij hebt vast @home 4mb of niet ? :eek: ik wel:p:thumb:
 
@Home, nee, hoor daar erg slechte geluiden over, maar dat zegt niets, kan me vergissen, kan best goed zijn.
nee, heb al zo'n 7 jaar Casema cable, die van 34 euro p maand. geloof dat dat 10 Mb is.

bevalt me prima, nooit storingen, nooit gedonder, werkt ALTIJD.
mn broer heeft Tiscali per telefoon, en heeft de laatste 4 maanden al 2 keer een HELE week geen internet gehad, storingen!

leon
 
@Home, nee, hoor daar erg slechte geluiden over, maar dat zegt niets, kan me vergissen, kan best goed zijn.
nee, heb al zo'n 7 jaar Casema cable, die van 34 euro p maand. geloof dat dat 10 Mb is.

bevalt me prima, nooit storingen, nooit gedonder, werkt ALTIJD.
mn broer heeft Tiscali per telefoon, en heeft de laatste 4 maanden al 2 keer een HELE week geen internet gehad, storingen!

leon


wtf @Home is beste profider, snelste newsgroepen ever jwtt:thumb::thumb:;):evil::(:love:
 
haha, sorry, was al bang zon reaktie uit te lokken.
vandaar dat ik ook snel toevoegde dat;
"... kan me vergissen, kan best goed zijn...."
heb enkel ervaring met Casema, en de slechte ervaringen met Tsicali van mn broer.

leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan