Probleempje met toestemming in vista.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marja2705

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mei 2009
Ik heb een probleem door een stomme fout. Ik heb Vista home Basic en daar moet je telkens toestemming geven om toegang te verkrijgen. Bijvoorbeeld met Explorer en Windows Mail. Ik heb de toegang geweigerd aan explorer en deze fout was niet meer te herstellen. Nu is mijn gehel laptop geblokkeerd. Ik kan nergens meer in. Niet in office, niet in mail en niet in explorer. Ik kan alleen opstarten.

Kan iemand mij aub helpen. Ik ben dus een beginner en een leek.

groet en dank

marja

Ik heb een probleem door een stomme fout. Ik heb Vista home Basic en daar moet je telkens toestemming geven om toegang te verkrijgen. Bijvoorbeeld met Explorer en Windows Mail. Ik heb de toegang geweigerd aan explorer en deze fout was niet meer te herstellen. Nu is mijn gehel laptop geblokkeerd. Ik kan nergens meer in. Niet in office, niet in mail en niet in explorer. Ik kan alleen opstarten.

Kan iemand mij aub helpen. Ik ben dus een beginner en een leek.

groet en dank

marja

Als je laptop opstart blijft de bureaublad dan leeg.
Zoja zo ja doe dit eens: Control alt delete de taakbeheer komt dan tevoorschijn.
Klik op bestand, nieuwe taak. typ dan in explorer.exe
klik taakbeheer weg.
klik op startmenu, en typ in de zoekvak systeemherstel. klik op systeemherstel. dan met systeemherstel naar een punt terug zetten voor dat je die problemen krijgt.

Laatst bewerkt:
probleem

Hoi Danny,

Ik heb in uiterste nood mijn laptop met alt f10 naar de fabrieksinstelling terug moeten zetten. Kon helemaal niks meer, zelfs niet in systeemherstel en terugzetten naar een oude datum. met het terugzetten naar de fabrieksinstellingen ben ik helaas als mijn foto's en gegevens kwijt, maar kan wel weer in mijn laptop.
Toch bedankt voor je hulp.

Marja:)

Hoi Danny,

Ik heb in uiterste nood mijn laptop met alt f10 naar de fabrieksinstelling terug moeten zetten. Kon helemaal niks meer, zelfs niet in systeemherstel en terugzetten naar een oude datum. met het terugzetten naar de fabrieksinstellingen ben ik helaas als mijn foto's en gegevens kwijt, maar kan wel weer in mijn laptop.
Toch bedankt voor je hulp.

Marja:)

In het vervolg, download de vista recovery dvd op een ander computer en brand deze zoals je hem hebt gedownload, dus als .iso-bestand.

Hiermee kan je wel systeemherstel etc. uitvoeren :thumb:

Hoi,

Dank voor je advies, maar ik had op dat moment geen herstel dvd. En ik raakte een tikkie in panier. Zodoende de alt F10

Marja

Laatst bewerkt:
Dank voor je advies, maar ik had op dat moment geen herstel dvd. En ik raakte een tikkie in panier. Zodoende de alt F10

Marja

Het is gewoon zodat je het weet voor in het vervolg moest het nodig zijn hé ;)

Help

Dank je wel, heb ik zeker wat aan. DVD gebrand op desktop en ben nu beter voorbereid.

groet
Marja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan