....Probleempje....Verkeerde toetsenbordindeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helpmijtoch

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2008
Ik heb een probleem. Alle tekens van mijn toetsenbord zitten op de verkeerde plaats.
Normaal is het gewoon ctrl shift en is het weer normaal, maar om de 5 minuten springt hij weer op de verkeerde tekens.

Dit is gekomen nadat ik 3 dagen geleden mn pc heb geformateerd.
Hoe kan ik dit aanpassen???

Alvast bedankt

Configuratischerm
Landeninstellingen
Tabblad: talen
Knop: details
Dan alles weghalen behalve de combi: Nederlands / VS internationaal.

Computer herstarten en dan moet hij goed blijven.

Dus na het klikken van Details ziet het er exact zo uit als in mijn bijlage? Je kun nl. niet omschakelen van de ene naar de andere toetsenbordindeling als die niet geïnstalleerd staat.

Kijk dus nog eens goed na of er (naast Verenigde Staten Internationaal) er écht geen andere toetsenbordindeling is geïnstalleerd. Staat die er wel, daar op klikken en dan het knopje Verwijderen gebruiken om die andere toetsenbordindeling(en) per stuk te verwijderen.

Tijs.

Bijlagen

• toetsenbord-talen.JPG
    toetsenbord-talen.JPG
    47,1 KB · Weergaven: 50
Dus na het klikken van Details ziet het er exact zo uit als in mijn bijlage? Je kun nl. niet omschakelen van de ene naar de andere toetsenbordindeling als die niet geïnstalleerd staat.

Kijk dus nog eens goed na of er (naast Verenigde Staten Internationaal) er écht geen andere toetsenbordindeling is geïnstalleerd. Staat die er wel, daar op klikken en dan het knopje Verwijderen gebruiken om die andere toetsenbordindeling(en) per stuk te verwijderen.

Tijs.

Het plaatje bied duidelijkheid :thumb: bedankt
ik heb het goed gezet

1000 x dank

Graag nog even de vraag op Opgelost zetten, door te klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", rechts onderaan deze pagina.

Fijn dat de tips van frankwannet, killermenace en ondergetekende geholpen hebben! :D

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan