probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duiveltje88

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2006
probleem met speakers/headset

Hallo,

Ik zit met een brandende vraag!!
Mijn pc was een tijd geleden helemaal niet snel meer en zat vol met fouten. Ik had toendertijd windows xp home edition en een vriend van mij heeft toen mijn pc leeggehaald en windows xp pro erop gezet. alles deed het weer behalve mijn geluid. ik heb van creative een 5.1 speaker set en er zitten dan 3 stekkertjes aan. een groene, zwarte en een oranje. Aan de achterkant van mijn systeemkast heb ik onderin 5 gaatjes. zwart, groen, roze blauw en oranje. de zwarte en oranje gaan daarin, maar als ik die groene daarin doe, heb ik geen geluid??:confused: iets verder naar boven heb ik
nog 3 gaatjes een groene blauw en een roze en dan de ingang van mn webcam en netwerkkabel. als ik die groene stekker daar in die groen doe, heb ik wel geluid maar dit hoort natuurlijk niet... en het volgende punt is dat ik een headset heb van labtec die ik altijd gebruikte. die doet het nu ook niet meer:rolleyes: daar zitten dan 2 stekkertjes aan een zwarte en een roze. waar ik ze ook in doe het heeft geen effect. verder hangen er in mn systeemkast ook nog 2 losse stekkertjes die van aan de voorkant van mn kast aangsloten zitten, daar zou dna ook een mic en koptelefoon in kunnen en die stekkertjes zou ik dan denk ik aan de achterkant erin moeten doen als een soort verlengsnoertje ofzo maar dat werkt ook allemaal niet. nu kan ik dut geen koptelefoon en/of mic meer gebruiken en het geluid over mn 5.1 speaker is dan ook zachter dan toen ik het eerst in de normale ingangen had zitten.
Ook kan ik geen spraakherkenning doen want die microfoon staat niet bij hardware en ik kan de setup ook niet doen..

wie kan mij helpen aub???? :)

m.v.g. Sandy

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan