Probleempjes met nieuwe PC

• Onderwerp starter Onderwerp starter RnB
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

Als je verder niets vindt blijft een geheugenfout ( kan ook niet-compatible zijn) of een ander hardware-probleem over.

Als het een nieuwe PC is zou ik proberen een en ander om te ruilen voor nieuw.

Greetz,

Harry.

@D2Freak,

Het is niet zo dat hij gewoon na een tijdje aanstaan opnieuw opstart. Het is nét na het opstarten. Dus veilige modus heeft niet zo veel zin.

@Harry Snor

Ja, het is een nieuwe PC. Maar het is denk ik niet zo dat ze er zo één, twee, drie achter kunnen komen omdat het niet áltijd gebeurd.

Denken jullie dat het opgelost zou kunnen worder met een format? :confused:

Bij voorbaat dank,
Ruben

Opstarten in veilige modus kan wel zin hebben, omdat er dan geen speciale drivers geladen worden. Alleen windows dus. Als het daar allemaal goed gaat ligt het dus niet aan windows zelf, probeert D2Freak denk ik te zeggen.

Tja, maar dan zou ik hem dus vaak achter elkaar in veilige modus moeten opstarten. Maar omdat het niet altijd gebeurt, kan ik daar dan ook niet volledig op vertrouwen. :(

Laatst bewerkt:
Ok, ik heb mijn PC geformatteerd.
Nu maar hopen dat het probleem niet meer (terug) komt! :(
We zien het wel. :thumb:

In ieder geval bedankt,
Ruben

Hallo helpmij,

Zelfs na een format is het probleem terug gekomen. :(
Wat moet ik nu toch doen?

Bij voorbaat dank,
Ruben

Hoi !

Tja, formatteren en een clean install lost geen hardware-fouten op !

Dus, zul je eerst moeten uitvinden wat er aan je configuratie niet klopt !

Memtest draaien, HDD testen met tooltje van de fabrikant, andere videokaart proberen etc. !

En de moed niet opgeven, ik heb elke dag dergelijke problemen; gelukkig wordt ik er voor betaald om ze op te lossen.

Sterkte,

Harry.

Beste Harry,

Memtest had ik in het hele begin al gedaan, omdat windows die fout gaf.
Ik denk dat ik maar even terug ga naar de winkel, omdat ik deze PC nog niet zo lang heb. :(

Ruben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan