Problem met Canon MG7750 all in one

Status
Niet open voor verdere reacties.

mieral

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2012
Berichten
162
Beste helpmij-ers,
Paar weken terug heb ik deze nieuwe printer van Canon gekocht en geïnstalleerd.
Hij deed goed tot dat ik nieuwe 'Windows10JubileumUpgrade28084' geïnstalleerd heb.
Nu kreeg ik bij openen van een gescande bestand dit venstertje:

canon.jpg

Wat betekend dat en hoe los ik dit op?
Met vriendelijke groet mieral
 
Laatst bewerkt:
Lees dit even en controleer de gegeven ( mogelijke ) oorzaken op jouw pc..
Dit gaat over Win 8.1 maar zou ook voor Win 10 moeten gelden
 
Ik vind het laatste bericht in je link wel humoristisch.............
Bleek dat topicstarter geen Adobereader op zijn machine had staan........ ;) :D

@mieral is er bij jou nog steeds een .pdf reader geïnstalleerd.........?
 
Laatst bewerkt:
Tja gast0225, soms kan het een hele eenvoudige oorzaak hebben, je weet nooit...
Het meest voor-de-hand-liggende wordt maar al te vaak over het hoofd gezien..:rolleyes:
 
@ Scrapheap,
Ik heb jouwe advies gevolgd en service gecontroleerd, alles staat op automatisch.

@ gast0225,
Ik heb Adobe al lang geinstallerd en hij deed altijd goed tot dat ik Windows geüpdatet heb.
Na lang zoeken heb ik toch oplossing gevonden. Ik heb in eigenschappen van gescande document
van 'Openen met' die stonde op 'Edge' veranderd naar Openen met 'Explorer'. Hij opent nu goed.
Bedank voor reacties, :thumb:
Mieral
 
Laatst bewerkt:
instelling dus van de "standaard programma's"... vrij eenvoudige oplossing dus maar je moet het wel controleren uiteraard.
Mooi dat het is opgelost, succes ermee weer :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan