Eerst even de gegevens proberen mee te geven
adsl via belgacom (belgië)
thomson ethernet modem via een speedtouch 100 fast ethernet adaptor.
windows 98 SE
geen spyware te vinden (met webroot spy sweeper en bazooka spy sweeper)
ook de helpdesk van belgacom zelf vindt de fout niet
Volgens mij en de man van belgacom is er geen probleem met de hardware. Mijn connectie werkt een hele tijd perfect wanneer ik beslis te internetten, tot het moment waar de connectie wegvalt hoewel de modem online blijft. Het probleem zou dan bij software moeten liggen, maar afgezien van spywareproblemen (die er niet zijn), of foutieveinstellingen in de browser (die er niet zijn) zie ik echt niet waar er een probleem kan zijn.
samengevat, mijn adsl connectie werkt het eerste half uur perfect naar behoren, daarna valt de connectie volledig weg, de computer lijkt geen gegevens meer door te krijgen hoewel de modem wel online blijft (drie lichtjes branden normaal). Kan het probleem bij de provider zitten?
adsl via belgacom (belgië)
thomson ethernet modem via een speedtouch 100 fast ethernet adaptor.
windows 98 SE
geen spyware te vinden (met webroot spy sweeper en bazooka spy sweeper)
ook de helpdesk van belgacom zelf vindt de fout niet
Volgens mij en de man van belgacom is er geen probleem met de hardware. Mijn connectie werkt een hele tijd perfect wanneer ik beslis te internetten, tot het moment waar de connectie wegvalt hoewel de modem online blijft. Het probleem zou dan bij software moeten liggen, maar afgezien van spywareproblemen (die er niet zijn), of foutieveinstellingen in de browser (die er niet zijn) zie ik echt niet waar er een probleem kan zijn.
samengevat, mijn adsl connectie werkt het eerste half uur perfect naar behoren, daarna valt de connectie volledig weg, de computer lijkt geen gegevens meer door te krijgen hoewel de modem wel online blijft (drie lichtjes branden normaal). Kan het probleem bij de provider zitten?