Berjos3
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 aug 2001
Geplaatst door goldvinger
en verwijder ook natuurlijk de instellingen die bij internetopties bij verbindingen staat
Bedoel je de verbindingen die er dan staan?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door goldvinger
en verwijder ook natuurlijk de instellingen die bij internetopties bij verbindingen staat
Geplaatst door Berjos3
--In de Sotware lijst staat iets van "Software voor Draadloze verbinding Speedtouch, 1,77MB"
-
Geplaatst door Berjos3
Bedoel je de verbindingen die er dan staan?
Geplaatst door B.Kat
Hallo Berjos3,
Allereerst kom ik in het screenshot tegen dat er bij connections onder Interface staat : PPPoE_1 en dat moet zijn voor Planet PPPoA_1 en ( dit kan je wijzigen bij Easy setup ) bij gebruikersnaam een vreemde en voor mij onbekende gebruikersnaam tegen. (johndoe@ MyISP ) of heb je dat bewust gedaan?Kijk dat eerst eens na want volgens mij zit daar de fout. !!!!!!!!!!
Verder staan de TCP/IP instellingen van de netwerkkaart wel op Automatich IP adres en DNS ?
Probeer anders eens de test site van KPN.( in de tekst bijlage staat hoe dat moet) om er zeker van te zijn dat de lijn in orde is.
Brand het @ lampje wel continu? Wanneer dit niet het geval is dan is de lijn niet opgeleverd.
Is er geen telefoon actief voor de splitter ?
Is er wel een telefoon actief voor de splitter verwijder die dan, want dan werkt het ook niet.
Splitter goed aangesloten ? Ik heb het zelf meegemaakt dat het binnenwerk van de splitter verkeerd om in de behuizing geplaatst was. Even uitproberen door de telefoonkabel aansluiting en de modemkabel aansluiting om te draaien.
Verder kan je nog in Advaced kijken bij NAPT settings of hier UpNp wel op Full staat ( zie bijlage ).
Vrgr. B.Kat
Bijlage volgt....
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.